aggicarlsson

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Aggi - 27 mars 2012 21:44

Tja tja bloggen! Bloggar just nu från mobben, paddan e uppttagen av min pappa :/ aa, det funkar ju bra med mobben bara att det e så liten skärm tycker jag.Men ja har inte tid att blogga just nu, men jag slänger in ett inlägg imorrn :).Ska snart "dejta" soffan o titta på tv.Hare bra/Aggi

Av Aggi - 27 mars 2012 11:19

Tja, tja bloggen! Just nu så sitterr jag på hotellet och dricker lite coca cola mumsigt! Jag kommer inte ha så mkt tid att blogga nu när jag åker skidor hela dagen, men jag ska försöka att hinna att blogga på lunchen elr nåt. Det funkade inte så bra med mobilen, så jag kommer att blogga från paddan elr datorn. Just nu så bloggar jag från paddan. Jag har jätteont i halsen, vet inte vad det kan vara, men jag mst köpa halstabletter, mina halsmandlar har typ svullnat upp jätte mkt. Inte skönt inte.Aja, nu så ska jag "dejta" fåtöljen och dricka upp min goda coca cola! :DHare bra//Aggi :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards