aggicarlsson

Alla inlägg under april 2012

Av Aggi - 16 april 2012 16:37

Bara så ni vet så var alla grejer som jag har och vill ha i mitt förra inlägg, så azzå alla dom grejerna är från hööks bara så ni vet :)


Knäppt inlägg o.o



Söta sandra!     <3 


 Nollan <33!

Hoppas att bilderna kom!


/Aggi 

Av Aggi - 16 april 2012 15:17

Heej! Här kommer lite bilder på grejer som jag har köpt och grejer som jag ska köpa :)

Dem här lindorna har jag köpt  :) Kombination fleece & elastiska.





Matchande schabrak ska jag köpa :)   (allround, strl ponny 229:-





Aachenträns, (svart) strl ponny.  Det är 3 bilder på samma träns bara så ni vet., Ska köpa det   249:-




 Tränsbett Horsepower®  Tvådelat. Silverfärgat. Ska kanske köpa 119:-




 Tränsbett Horsepower® Tredelat. Vet inte om jag ska ha tredelat elr tvådelat på Nellie. Förut så hade hon ett tvådelat, men nu så har hon ett tredelat, aja, får höra med dom i stallet. 149:- Silverfärgat. Ska köpa kanske :)


 Hoppspö ljusblått. 50 cm långt. 69:- Ska kanske köpa.




Grimma ljusblå strl ponny 99:- Vill kanske köpa, tycker att den var så söt! :D


Till mej:



 Ridstrumpor strl 35-38 elr 30-34       65:-   Ska kanske köpa, då mina har lite hål här & där ;D



 Ridbyxa Comfort CRW® 299:-    strl 134-140  Vill haaa!




 Var oxå lite sugen på samma byxor, fast annan färg, blåa, gillar blått. 299:- strl 134-140.



 Jodhpur Casual Steeds®  Ridskor, blev förälskad i första ögonkastet ;D Tyckte att dom var snygga & såg bekväma ut. Vill haaa! Strl 34 elr 35    375:- Tyckte att det var bar pris, dem är som en lite nättare del av jodhpur med stålhätta, ni kanske inte fattar men iaf... Så gillar jag dom :)  



Annars dom här, dom e kanske lite varmare, men kostar rätt så mycke! 679:-  Och det tycker jag är lite väl mycke för ett par ridskor. o.o


Det var alla grejer som jag har och kanske ska köpa :) 

Hare bra!

//Aggi





































Av Aggi - 15 april 2012 17:27

Hej hej, här kommer det lite bilder:


Vet inte om det kom en bild, men iaf om ni ser så e det Pepsi:) 

  Pinja, om bilden kom.


  Fanta, om bilden kom.                                    Tim.

   Sandra, hoppas bilden kom :)            Nollan, om bilden kom.       Balder, bilden kanske kommer med.

   Isa & Nellie, om bilden kom med.


Hoppas att bilderna kom med :)


/Aggi




Av Aggi - 15 april 2012 11:53

Glömde den här bilden på Millie:

ZötiZPötiZ! ;D


/Aggi


Av Aggi - 15 april 2012 11:42

Här kommer lite fler bilder på hästarna :)



Nollan & Samdra.            Ponnyflocken.      Tara & Pinocchio, hästarna som har gått bort ;(


/Aggi

Av Aggi - 15 april 2012 11:31

Hej hej, i det här inlägget så kommer det bara bilder på ponnyer o hästar typ:


Pinja.


Pepsi.

Niwka.


Fölet Marylyn.

Isa.

Nellie, favvoponnyn.


Balder.


/Aggi :)


Av Aggi - 15 april 2012 11:23

Hej hej bloggen :) 

Som jag sa igår så ska jag berätta om min Resa Till Italien idag, och det ska jag!  Men inte i det här inlägget, för nu så ska jag hänga med lite kompisar, vet inte vad vi ska göra, men ngt roligt iaf! Och vet ni vad? Snön ligger kvar hos oss! Inte för att jag tycker att det behövs snö nu, men jaja.


Hare bra, här kommer det en bild på söta Balder som jag ska rida på lör! ;D


 

/Aggi :)


Av Aggi - 14 april 2012 22:18

Glömde att säga att det typ inte funkade att bli VIP idag, dom stod att man skulle vänta tills lite senare typ. Om ni undrar vad VIP är för nåt så är det en grej på msp, man lan köpa andra grejer som dom som inte vip kan köpa o lite såna grejer typ.Hare bra!//Aggi :)

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards