aggicarlsson

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Aggi - 21 januari 2013 21:15

igår (söndag) red jag, esther, astrid o amanda. Jag red Nellye, Esther red Isa, Astrid red Dim o Amanda red Tim. Vi red på vallen brevid fårhagen. Det var rätt så djup snö där o jag o esther frös jättemycket så efter 10 min en kvart gick hon o jag in i ridhuset o red där isället. Sen kom astrid o amanda oxå in för det hade börjat snöa jättemycket. Alla ponnyer var väldigt pigga, men piggast var nog Dim. Han bockade o sparkade bakut o hade sig :D

Sen bytte vi ponnyer med varann så man fick rida dom andra ponyerna. När jag red Dim o galopperade så var det full fart från början till slut hahah Han har sån energi! Efter vi hade ridit så sadlade vi av dom o sen släppte astid Dim i ridhuset. Han sprang runt o tyckte det var jättekul. Sen släppte vi isa, nellye o tim tsm o dom tyckte nog att det var minst lika kul.  Filmade lite, men videor kommer sen :)

Aja, nu måste jag plugga till mitt engelskaförhör som är på onsdag :/

//Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards