aggicarlsson

Alla inlägg under januari 2013

Av Aggi - 13 januari 2013 20:00

Har precis beställt hem 2 skal till min ajfååne! Ett One Direction skal ochh ett sånt där skal som ser ut som ett gammalt kasettband

Skal iPhone 3 One DirectionSkal iPhone 3/3G Lila retro kassettbandJag har iPhone 3gs om någon undrar

//Aggi


Av Aggi - 13 januari 2013 19:35

                  Lalla o Manilla. Lallas blogg : Http://lallas.blogg.se/
           
  Alla bilder är fotade av Anna Friström Wevill, annas blogg: http://onepics.blogg.se/
 
 

Av Aggi - 13 januari 2013 19:03

Hej. Igår så var jag istallet. Jag red Sandra, det gick rätt så bra. Vi körde dressyr och hon var lite seg och ovillig, ville inte ställa o böja sig åt det hållet jag ville att hon skulle böja o ställa. Vi red mycket på volterna. Och hon var helt bestämd att hon inte skulle galoppera så hon bara slängtravade sen så min ridlärare att jag skulle peta till henne med spöt på rumpan, o ojj vad sur hon blev hon började sparka bakut och hade inte alls lust att jobba men sen gick det bättre hon började söka bettet och sen när vi skulle fatta galopp igen så gjorde hon det utan att säga emot. Vår ridlärare s att nästa gång så skulle vi träna skänkelvikning så hon pratde lite om hur man skulle göra osv.

Har tyvärr ingen bra bild på Sandra

.  så en bild från i somras när jag red Pinja på ängen bjuder jag på istället, ignorera mitt konstiga ansiktsuttryck 

//Aggi

Av Aggi - 11 januari 2013 16:07

Hej. Igår var jag min granne o mamma på hööks. Jag skulle byta mina ridbyxor som jag hade fått i julklapp som var för små. Men dom var visst slut så det gick inte. Men då sa mamma att jag fick ta något billigt om jag ville. Jag velade länge mellan ett blått strasspannband eller en svart pullarnosgrimma, men det blev en pullarnosgrimma. Svart storlek cob. Det fick bli ett litet spontanköp men är väldigt nöjd. Imorrn så ska jag testa den på pållen 
//aggi

Av Aggi - 8 januari 2013 17:26

Hejsan. Någon som skulle vilja göra en ny design till mig? Du får låna bilder av mig om du vill

//Aggi

Av Aggi - 8 januari 2013 17:15

Någon som säljer en marin eller blå outfit i ponny? schabraket kan vara i cob men inte resten av outfiten ska helst vara i ponny. Kommentera om du har en till salu eller om du vet nån som har en outfit till salu.

färgen ska helst vara ungefär såhär

//Aggi

Av Aggi - 6 januari 2013 18:56

Hej. Jag ville bara säga att jag HISSAR HV Polo uggs. Grymt snygga och inte lika dyra som riktiga uggs.

Här kommer lite bilder på olika uggs från HV Polo

6020032var-m_hv_polo_boot_uggs.jpg6020032-m_vh_polo_boot_uggs.jpg

skulle inte säga nej till ett par, mina favoriter är nog dom bruna längst upp och dom bruna längst ner :)
//Aggi




Av Aggi - 2 januari 2013 00:41

Hej. Förlåt för dålig uppdatering men det är så att just nu är jag i Spanien, Las Palmas. Min farmor o farfar har en lägenhet där ochdom hade bjudit dit alla kusinerna på min pappas sida. Så nu bot vi alla kusiner på ett 5-stjärnigt hotell, som egentligen inte är som ett 5-stjärnigt hotell borde vara. Sängarna är inte sköna, detgar varit dåligt väder VARJE dag, Wi-fi är jättesegt, poolen är inte uppvärmd bara 17 grader! Och idag så hittade mamma en kackerlacka i sitt rum. Men det som var bra är att det är nära stranden, superbra frukost och dom som jobbar på hotellet är jättetrevliga. Här är klockan 00.48 men hemma i Sverige är väl klockan typ 01.48? Juste, nu är det den andra dagen på 2013, kan inte fatta att det är 2013n! Aja, nu ska jag sova. Men det kommer vara väldigt dålig uppdatering här framöver tyvärr.//Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards