aggicarlsson

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Aggi - 20 mars 2013 21:30

Kikade in på hästnet idag (inte för att jag ska köpa häst) och kollade på några fina ponnyer, här kommer det några riktigt fina ponnyer, verkligen riktiga Aggi-ponnyer.


Perfekt första tävlingsponny. Hästar säljes

B-ponny valack född 2003, utmärkt som första tävlingsponny.



Ponny med mycket power. Hästar säljes

C-ponny sto född 99, inriktning, hoppning men duktig i dressyren oxå, hon älskar fart oh är en riktig omhoppnings ponny


Maxad C-ponny. Hästar säljes

maxad c-ponny valack, inrikting allround född 2003


Underbar C-ponny. Hästar säljes

c-ponny sto född 94, inrikting allround.


Där hade ni några aggi-ponnyer, och ah jag gillar skimmlar :D

/Aggi



Av Aggi - 20 mars 2013 17:47

jag är riktigt arg! har kämpat för att få en rätt bra video från i söndags med både framhoppningen och hela banan och då går det såklart inte att ladda upp dom på you tube, tänker nog skaffa videofyme så det kanske funkar där.


Imorrn (torsdag) så ska jag och min familj och världens bästa vän (emelie, även kallad Emme) och hennes familj åka till Romme i 4 dar. Så idag fick vi massa läxor o göra osv. Är jävligt taggad, kommer sakna finaste spinky men tilda (min granne) ska komma o byta vatten, ge henne mat och gå på promenad med henne medans jag är borta så det kommer nog gå bra. 

Är det nån som vill gästblogga medans jag är borta? annars får ni räkna med rätt dålig uppdatering om jag inte orkar göra några tidinställda...

/Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards