aggicarlsson

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Aggi - 5 april 2013 18:15

hej. Igår var ju jag o mathilda i stallet. Vi fodrade, tog in o ut några hästar mockade osv sen fick vi rida. Jag red Sandra och mathilda red fanta. Vi hade som ett lite-oseriöst-dressyrpass. Vi gjorde mycket snett igenom, serpetiner över medellinjen, red mycket på volterna osv. En liten stund bytte vi häst, jag hade inte ridit fanta på nästan ett år... så det kändes väldigt annorlunda att rida henne. Sen när vi hade ridit klart så fick vi inte upp dörrarna för att komma ut från ridhuset, dom hade fryst fast förutom dörren till läktaren. Så mathilda sprang o hämtade hjälp medans jag gick runt med hästarna, jag hann säkert gå 15-20 varv innan dom fick upp dörren så dom blev väldigt avskrittade :D Sen träffade vi Lalla o Elin. Dom skulle rida lektion så innan deras lektion började så pratade vi lite med dom sedan vid halv 6 tog vi bussen o åkte hem.

/Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards