aggicarlsson

Alla inlägg den 30 april 2013

Av Aggi - 30 april 2013 23:45

Glömde o nämna en grej i mitt förra inlägg, idag var jag hemma hos Esther, kude bara va hos henne till kvart i fem för kl fem skulle jag möta mina grannar men vi hann träna på dressyrprogrammet och göra lite andra grejer

Borde kanske sova nu, godnatt

/Aggi

Av Aggi - 30 april 2013 23:30

Hej. Idag var det ju valborg. Jag var först hos min granne Tilda, åt middag osv. Sen vid halv åtta åkte vi till ekerö på brasa. Vi hade jättekul och försökte hjälpa till med brasan genom att slänga in pappret som sockervadden är på, gjorde inte så stor skillnad men vi var stolta ändå :D Vi köpte två sockervaddar var, för dom var skitsmå, typ hälften sås stora som dom man får på grönan. Sen vid nio åkte vi hem och åt efterrätt som Julia, hennes syrra hade gjort. Det var typ mini-cheesecake elr nått sånt, gott var det iaf :D Sen kom min andra granne Lova och kollade på tv med oss till typ kvart över elva och nu sitter jag här helt själv, alla andra har gått o lagt sig så jag känner mig lite forever alone D: Inte ens katten e vaken. Ni får ursäkta för att det inte har varit nån super-duper uppdatering men jag har inte orkat blogga o så. Tänkte göra några tidinställda åt er, det blir väl bra så att jag inte behöver sitta framför datorn varje dag o blogga om allt jag gör. Aja, imorrn är jag iaf ledig! Tänkte gå upp jätteset och äta nudlar till lunch eller nån billys panpizza, snabbmat helt enkelt.

Men ni får ha det bra och räkna med rätt dålig updatering här framöver :D

/Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards