aggicarlsson

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Aggi - 11 maj 2013 23:00

förlåt för dålig uppdatering, jag lovar jag ska skärpa mig o blogga oftare ;)

I torsdags så sov jag och min kompis/granne tilda i hennes tält, det är ett 8 mans tält, det är två sovrum och ett allrum.

sen igår sov jag tilda, mathilda o Lova i tältet igen, jag o tilda sov tsm och mathilda och Lova sov tsm, alla går sexan förutom jag som går i femman, forvever alone D: Alla bor grannar förutom mathilda som har skilda föräldrar så vi e grannar varannan vecka. Vi somnade vid halv 2 kanske, Lova hade satt på larm till mig och mathilda som skulle upp rätt tidigt för att vi skulle till stallet vid halv elva, men istället för att gå upp vid 9 så väcker Lova alla hos kvart i sju :/ men vi somnar om och vaknar sen vid 9, vid halv elva drar vi till stallet. Red sandra, och usch det ridpasset glömmer vi. Hon var seg och lyssnade inte alls, vi skulle hoppa men hon vägrade en hel del, men nästa vecka då ska det gå bra (hoppas jag) Sen åkte vi hem och var på middag hos våra kompisar, eller jag har ingen i min ålder där men aja. Kom hem för typ 30 min sen, vi hade lämnat spinky ute men hon brukar alltid vara utanför dörren när vi kommer hem men det var hon inte idag så jag o mamma letade efter henne i ca 20 min och tillslut hittade vi henne.


Imorrn ska jag plugga till et matteprov som vi har på måndag :(

Sen ska vi kanske ut och åka båt, vi kanske ska åka ring efter båten om det inte är för kallt'


Nu ska jag kolla på tv och sen gå o lägga mig, så godnatt

/Aggi


Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards