aggicarlsson

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Aggi - 4 juli 2013 22:45

Idag så var jag på hööks o gina tricot, bytte schabraket till full och så köpte jag ett blått strasspannband som ska matchas t schabraket. Pannbandet fanns bara i ponny o full och nellie har cob så jag tog i full men det ska kanske komma in sen i cob och då ska dom ringa mig så jag kan byta det till cob :)

På Gina tricot så köpte jag en blå fransbikini, köpte bara överdelen för det kändes onödigt att köpa båda för man kunde inte köpa dom tillsammans  så ny äger jag den här snygga outfiten :D

hittade ingen bild på bikinin tyvärr

/aggi

Av Aggi - 4 juli 2013 11:45

Idag så följde jag med mamma o min lillebror för att lämna min mormor på flygplatsen (eftersom hon bor i italien) sen så åkte vi och lämnade tobbe min lillebror hos sin kompis landställe, vi ska hämta honom ikväll för han vågar inte sova över där eftersom är bara är 7 år. Nu så har jag precis vaknat, somnade efter mamma hade lämnat mig hemma men nu så ska jag äta lunch sen så drar jag in till stan med esther o astrid

/aggi

Av Aggi - 4 juli 2013 01:15

Idag har det varit en chill dag, har varit med esther badat men annars så jag jag bara tagit det lugnt. Imorrn så ska jag esther o astrid åka in till stan, ska bla åka t hööks. ska se om jag hittar nått fint till sandra o nellie.

Nu så ska jag iaf sova så godnatt

/aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards