aggicarlsson

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Aggi - 6 juli 2013 15:45

Hej. Snart så ska jag ut och åka båt, ska oxå bada fran båten ofc och så kanske jag ska åka ring, det skitkuul!

Har varit inne på hööks hemsidan och eftersom jag har över 1000 spänn så tänkte jag åka dit igen och köpa lite saker. Och juste idag så var min far or o farfar här på lunch och dom gav  ig en sen födelsedagspresent, en strandväska, ett haösband med en häst +300 spänn och jag hade ju gjort av med typ 500 kr när jag va med esther inne i stan men nu har jag typ 1500 nånting. När jag åker till hööks så tänkte jag köpa det här: ridbyxor 224 kr.Tror dom är halvskodda. inte helt säker för jag kollade på esthers som har sånna 


sporrar + sporremmar

sweatshirt jacka 164kr, nu är ju det rätt mycket rea så man får ju passa på :D

allt blir tillsammans 552, inte alls så dyrt, fast det beroro ju på att hälften är på rea och att det inte är så dyrt på hööks heller :D

/aggi

 

Av Aggi - 6 juli 2013 01:15

Idag  (eller igår) så har jag tagit det lugnt, badat osv. Var oxå på apoteket o köpte avmaskningsmedel till spinky för hon är lite vit i rumpan och det tyder på att hon har mask, skitäckligt D:

jag o lova och min famlij skulle gå o ta ett kvällsdopp och jag o Lova åkte dit med sparkcyklar och vi hann inte komma så långt och då jag hörde ett skrik, jag tänkte att lova skrattade åt nått eller så för vi brukar alltid skrika o tjuta när det händer nått riktigt kul men jag vände mig om och så låg hon på marken och skrek. Det var en kvinna som bodde precis brevid som hörde oss och kom ut hjälpte till. Hon hade skrapat upp sig på armbågen och knät och verkade ha stukat foten men hon känner sig lite bättre för jag gick till henne efter jag hade badat, så det va ju bra. Men jag blev riktigt rädd iaf, stackars Lova. 

Imorrn så ska jag inte göra nånting. Eller jag hade fått en kommentar om att jag skulle visa mina presenter så det tänkte jag göra imorrn :)

På måndag är det första veckan då jag, esther, astrid, amanda o mathilda hyr häst. Är fett taggaaad. Har längtat fett mkt :D

Nu så ska jag iaf sova, godnatt

/aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards