aggicarlsson

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Aggi - 6 januari 2014 22:48

Bloggar lite snabbt nu på kvällen.
Idag så var jag på hockey. Det var Järnkaminernas dag. Jag och min kompis Alicia stod i klacken ovh det var ett jävla drag. Dif var skitbra och vann med 4-0. Asbra! Men jag hade iaf skitkul osv. Imorrn så börjar skolan ;( orkar verkligen inte. Tisdag är dessutom den värsta dagen typ. Idrott, slöjd, engelska, musik och spanska som är typ dom allra tråkigare ämnena och så slutar jag vi halv fyra :( men, men. Bara att bita ihop. A men nu måste jag tyvärr sova. Om ni vill ha en massa videor från matchen idag så kan ni kolla min insta @aaaggii
La upp flera stycken haha.
/Aggi

Av Aggi - 6 januari 2014 00:11

Gud, känns som jag inte har gjort något vettigt alls idag.

Sov ju hos esther och sen var jag hemma, duschade och sen så kom några av våra grannar på middag Vi hade kul iaf Vi åt glass och kollade på "21 jump street" Sjukt bra film!

Sen gick vi hem till min granne som oxå är min kompis haha och bara pratade, behövde verkligen en sån kväll kände jag. Tycker det är så skönt att bara sitta med sina kompisar och bara prata deep talk typ :D


Imorrn så ska jag somsagt på hockey med alicia och jag är skit taggad! Men mer update kommer väl imorrn/inatt och jag inte skulle kunna sova haha :D 

/Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards