aggicarlsson

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Aggi - 12 januari 2014 21:55

Vaknade vid halv nio idag och drog sen till fotbollsträningen. Var kul att träffa alla kompisar osv. Igår så var jag med elin och emelie på kvällen och voi hade ganska kul, även fast vi iprincip inte gjorde något. Sen på eftermiddgen så kom alicia och hennes brorsa som alltid är med min brorsa och eftersom det har kommit så mycket snö så åkte vi pulka, askul! Sen lagade vi middag osv. Sen har jag varit med familjen och kollade på en film, kändes som att vi inte hade gjort det på flera år typ :D 


Imorrn börjar jag vid 09.20, sovmorgoon!  Jäkligt skönt! Går i skolan till 15.15, inte så sent vilket är rätt skönt på måndagar. Ska plugga lite matte och svenska och kanske vara med lite kompisar, vi får se.


Måste gå o lägga mig nu

/Aggi

 

Av Aggi - 12 januari 2014 01:14

Red labolina idag för första gången. Hon var skitrolig! Hon påminde ganska mycket om Dim faktiskt, åhh vad jag saknar honom <3 han var typ den roligaste ponnyn o rida. Aja men det gick iaf bra. I början var det lite svårt men sen efter ett tag så hittade jag knapparna och hon började slappna av och då kändes det riktigt bra. Men roligt va det! Längtar redan tills nästa gång jag ska rida henne.
Måste verkligen sova nu då jag har fotbollsträning halv tio imorrn...

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards