aggicarlsson

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Aggi - 15 januari 2014 22:27

Då var onsdagen avklarad. Fredag om två dagar. Helg om tre dagar.
Idag slutade jag vid 14.20 sen var jag med Matilda ett tag sen åkte jag em o chillade. Efter middagen så gick jag o sprang med mitt fotbollslag. Var iskallt och ganska kul. Men jag har förlorat jättemycket kondition nu på vintern så det var asjobbigt även om vi bara sprang ca 2 km. Det är runt en liten sjö. Vi ska springa 2 varv runt den sjön nästa gång så då blir det ungefär 4 km. Vet inte hur jag ska orka det men vi får väl hoppas på det bästa.

Imorrn så börjar jag 09.50 lång o skön sovmorgon! Slutar vid tre tror jag. Har inget planerat förutom att plugga bl.a engelska o matte. Ska typ berätta en nyhet nästa vecka på engelska och jag har ingen aning om vad jag ska prata om... Men a

Fredag har jag inget planerat, kanske vara med nån kompis. Vi får se
På lördag ska jag till stallet o rida labolina. Lalla ska komma o fota så ni kommer nog få lite bilder efter det :)
Hon ska ha på sig mitt turkosa schabrak o jag en turkos tröja, det måste ju matcha!

Måste gå o lägga mig nu
/Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards