aggicarlsson

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Aggi - 3 februari 2014 21:14

Hann inte blogga igår, ber om ursäkt för det.

Dagen var iaf väldigt lyckad. På morgonen så hade jag fotbolls träning och efter den så åkte några från mitt lag till ekebyhovsbacken och åkte skidor. Det var riktigt kul. Jag hade verkligen längtat! 

Men vi hade iaf askul.

Sen var jag hemma och bara chillade. 


Idag har jag varit i skolan. Var en ganska lugn dag. Vi tränade lite smått inför nationella proven. Jag har 2 nationellaprov imorrn, i svenska. Tycker inte att svenska är så jättesvårrt, det är ju bara läsförståelse osv. Så jag hoppas det går bra. Men vi har tränat ganska mycket i skolan nu dom senaste veckorna så det borde gå bra. Men iaf, eftersom vi har proven så börjar vi 09.00 och slutar 14.00 det gör vi oxå under torsdagen då vi oxå har nationella prov. Det är ju bra. 


Imorrn i skolan har jag ju somsagt bar prov. Sen efter skolan tänkte jag kanske vara med lite kompisar eller bara vara hemma o ta det lugnt. Vi får se.


Vi får höras imorrn och då får ni höra om hur det gick på provet hahah

/Aggi

 

Åhhh bajs vinter. Sommar please skynda

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards