aggicarlsson

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Aggi - 9 februari 2014 21:18

Hejsan svejsan.

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hade varken tid eller lust. Jag var i stallet på morgonen. Red pinja, vi hade markarbete med några små hinder. Hon var jävligt pigg och drog som tusan mot hindrerna. Fick nästan inte stopp på henne :D

På en övning så skulle man hoppa en litet hinder från trav och landa i galopp, sedan bryta av till trav, trava över några bommar som låg på en volt sedan galoppera mot nästa hinder. Och efter sista hindret gick det typ inte att få stopp på henne så jag fick rida in i väggen och göra värsta tvärstoppet typ :D

Allt det va på en långsida. 


Sen åkte jag hem, duschade osv. Sen åkte jag och mamma o kollade lite affärer. Sen gick vi på min brorsars hockeymatch. Asså gud dom ser så sjukt roliga ut med alla skydd osv! :D

Träffade min kompis alicias brorsa också, William. Då hans brorsa spelar i samma lag som min brorsa.


Idag har jag hunnit göra grejer! På morgonen så hade jag fotbollsträning från 09.30 till 11.00 Var sedan hemma vid 11.30 Och då hade jag skitbråttom för jag skulle på match. Djurgården-degerfors. Det var träningsmatch. Men då när jag kom hem så gjorde jag 3 läxor. Svenska, matte och spanska. Jag hade skitmycket svenska men jag hann ändå! Sen åkte jag till matchen med min kompis. Det var jäkligt kallt och så o kolla. Det är ju utomhus när det bara är en försäsongsmatch: emn det var kul. Djurgårn vann med 2-0. Erton gjorde båda målen. Först på en straff och sen så nickade han in den från en hörna, asså att en kille sköt en hörna och då nickade han in den.


Sen när jag kom hem så har jag ätit middag och bara chillat. Spelat lite fifa, kollat ponnyakuten osv.

Nu måste jag dra men mer uppdatering kommer imorrn.

/Aggi


 

VI HAR ERTON FEJZULLAHU. AHU, AHU, AHU, AHU!

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards