aggicarlsson

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Aggi - 20 februari 2014 21:30

Fyfaan vilket äckelväder. Vaknade rätt sent då jag hade sovmorgon och jag fick typ värsta chocken när jag kollade ut genom fönstret. Helt vitt av snö.

Igår var det ju typ vår och sen idag fullt med snö. Nej usch. Jag som hade sett fram emot att kunna gå utan jacka och converse. Jag skulle tagit converse idag om det inte hade snöat. Aja men vi får hoppas att snön inte stannar allt för länge.


Idag hade jag somsagt sovmorgon så jag behövde inte alls gå upp tidigt. Så jag tog det lugnt hela morgonen och åt frukost länge osv. I skolan var allt som vanligt. Eller vi hade vikarie på 2 lektioner och det gick ju lite sådär. Det funkar nästan aldrig med vikarie, så ibland får man nästan inget gjort men idag hann jag!

Slutade vid 3 och gick hem och bara chillade som vanligt. Kolla lite tv, fb osv osv.

Åt också lite Ben & Jerry hehe.


Imorrn är det sista dagen innan sportlovet! Kan knappt tro det.

Ska bli sjukt skönt med lov. Tänk liksom att kunna sova ut typ varje morgon och inte ha några jobbiga måsten som ska göras. Asskönt.

Imorgon efter skolan så ska jag vara med min kompis elin. Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar väl på något. 

Kanske köper en massa goda saker, chips, godis osv och ser på nån bra film. Inte vet jag, vi får se.


Nu ska jag göra lite oboy och sedan kolla på tv. 
Hare gött

/Aggi

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards