aggicarlsson

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Aggi - 1 mars 2014 00:12

Idag så gick jag och min kära familj på hockey lite spontant. Jag ville gå och pappa var inne i stan när jag ringde honom så han fixade biljetter till hela familjen.
Djurgården vann med 2-0, asbra.
Sen så träffade jag oxå Vytas (en spelare från djurgårn fotboll) han brukar gå på hockey ibland. Det var i pausen så hade vi gått ut för att köpa lite dricka osv. Så ser jag honom stå där så jag springer fram till honom och tar bild. Fast bilden blev inge bra. Aja det gör inte så mycket
Men jag hade iaf kul. Men det är självklart mycket roligare att gå själv med kompisar. Sen köpte jag oxå medlemskort i Järnkaminerna 2014.
På söndag så ska jag och Elin åka till Uppsala och kolla på djurgårn fotbolls första borta match i svenska cupen. Det blir oxå första borta matchen för mig som jag är på. Det ser jag fram emot!
Har längtat asmycke.

Imorrn så ska jag till stallet som vanligt. Markarbete på Pinja. Esther och Astrid är i Åre så det blir bara jag och Amanda. Eller Tilda ska kanske hänga med. Men det blir najs.
Nu måste jag gå och lägga mig men uppdaterar mer imorgon
/Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards