aggicarlsson

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Aggi - 3 mars 2014 20:23

Hade en kort liten bloggpaus igår.

Hade bara inte lust att blogga. Aja nu är jag tillbaka och nu har jag kommit på en massa olika saker att blogga om. Så nu ska uppdateringen vara på topp.


Igår var jag ju på fotbollsmath i uppsala. Djurgårn ledde med 1-0 i första halvleken men sen i andra så vet jag inte riktigt vad som hände. Sirius vann tyvärr med 2-1. Djurgårn var inte alls bra faktiskt. 


Idag var det första dagen i skolan. Det gick ganska bra. Det var jävligt trögt eftersom jag inte var van med att gå upp tidigt osv. Har ju gått upp jättesent nästan alla dagarna på lovet så det var lite jobbigt. Som tur var så hade jag lite sovmorgon idg. Började 09.20

Efter skolan så var jag helt slut så jag har bara suttit framför datorn och kollat på lite serier, bla teen wolf. Fyfan vad jag älskar den!


Sen efter middagen så pluggade jag faktiskt! Eller jag har pluggat ända fram tills nu. Har bara lite spanska kvar sen är jag klar. Har spanska prov imorrn. Inte kul.

Får väl hoppas att det går bra.

Har typ glömt bort allt nu under lovet hehe.


Sen imorrn efter skolan så har jag tänkt vara med tilda och lova. Får se vad vi hittar på. Vi har inte träffat varandra på jättelänge, eller jag och tilda har träffats under lovet men det var jättelängesen alla tre gjorde något. Så det blir kul.


Nu måste jag fortsätta med spanskan men mer update kommer!
/Aggi


 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards