aggicarlsson

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Aggi - 27 mars 2014 22:13

Idag har det varit en väldigt bra dag tycker jag.


Hade sovmorgon o började vid 10. 

Hade en ganska lugn dag i skolan, sen drog jag hem till emanuel med edward och vi spelade lite fifa, kollade på tv osv.

Sen åkte jag och hälsade på fläcken min gamla kattunge. Shiit vad liten hon var jämfört med spinky, dock är spinky enorm men a. Kul var det iaf.

Sen vann djurgårn med 5-3 mot rögle!

Kunde ju inte gå eftersom jag hälsade på fläcken men jag följde matchen via några kompisar som smsade mig osv.

Men riktigt skönt att djurgårn vann!

Imorrn är det inte riktigt lika bra dag.

Eller fredag är alltid bra eftersom det är helg sen men hela min fredag består av nationella prov i matte. 

Fyfan. Hoppas det inte är så svårt. Matte är bland det tråkigaste jag vet :/


Men jag slutar vid halv 3 typ och då ska jag kanske vara med tilda och lova. 

Det var skiitlängesen vi var med varann så det blir kul. Vet inte vad vi ska göra men vi kanske köper Ben & Jerry och ser på nån bra film eller nått. Får se vad dom vill.


Nu ska jag kolla igenom matten lite inför imorn och sen gå o lägga mig

Hare gött

/Aggi

   

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards