aggicarlsson

Alla inlägg under mars 2014

Av Aggi - 19 mars 2014 15:15

 

Av Aggi - 18 mars 2014 21:43

Tisdagen slut

3 dagar kvar till helg!


Dagen kändes skitlång trots jag hade sovmorgon öndå till 10 idag. 

Slutade dock vid halv 4 så a. 

Men imorrn är det onsdag och då börjar jag halv 9 och slutar tjugo över 2.

Pappa ska komma och hämta mig efter skolan så ska vi åka till stadium, decathlon, xxl osv för att leta fotbollskor. Finns ju några på stadium som jag gillade.


ImageDom här tycker jag e så sjuukt coola! Det var ett par av dom som jag gillade


Hittar ingen bild på dom andra men dom här tycker jag e så himla läckra så jag vill nog mest ha dom.


Får se imorrn vilka som finns kvar i min storlek osv.


Idag efter skolan så var jag med tilda. Vi tränade lite :D

Mamma hade fått nån skiva för att träna lår typ. Så det provade vi. Det var faktiskt skitkul! Ska göra det oftare så blir jag ännu starkare i låren.

Sen spelade vi lite sims o så.


Nu ska jag packa skolväskan till imorrn och sen gå och lägga mig hade jag tänkt.


Hörs imorrn

/Aggi

 


Av Aggi - 17 mars 2014 22:16

Har väl inte varit världens bästa måndag om man ska säga så.

• Vaknar upp och det är helt vitt av snö. Fyfan jag orkar inte med snö nu igen!

  Det var ju typ sommar igår.

• Måndagar innebär skola och det suger som fan

• Skoldagen gick aslångsamt

• Jag har blivit ännu mer förkyld och har ont i halsen, fast jag slipper dock vara med på idrotten imorrn

• Ny skolvecka

• Djurgårn förlorade mot aik i derbyt, dom ledde med 1-0 sen i tredje perioden gjorde aik 2-1.

  Men vi var så mycket bättre, Vi skulle ha vunnit. Vi är inte råttor från solna, vi är järnkaminer från stockholm   

•När jag vaknade så saknade jag världens bästa påni sandra enormt mycket.


A men typ så har min måndag sett ut. En bra sak var dock att jag var på stadium och kollade fotbollskor. Köpte inga nu utan vara bara o kollade. Finns mpnga snygga. Men det var 2 st som jag fastnade för. Båda från adidas, ett par som heter Messi, det är typ Messi fotbollspelaren som har gjort dom. Sen ett par andra som var typ blåa oh lila. Ascoola. Får se vilka jag köper. Ska snart till Barcelona på träningsläger och då måste jag ha nya för mina är för små. Ska oxå köpa strumpor och benskyddstejp.


Vi fick oxå veta att vi inte kommer ha någon slöjd imorrn på morgonen.

Det betyder att jag börjar 10.00 istället för 08.30 Asbra. Det är därför jag bloggar rätt sent nu hehe. Ska snart gå o lägga mig så jag får några timmars sömn iaf


Efter skolan har jag inget planerat. Skulle varit med esther men hon är sjuk så får se vad jag gör.

Uppdaterar mer imorr

Hade

/Aggi

   

Av Aggi - 16 mars 2014 22:55

Jahapp då börjar söndagen lida mot sitt slut.

Jag har haft en väldigt bra söndag iaf!


Djurgårn vann med 4-1 mot halmstad. Det var dock jättedåligt tryck på matchen, inte så många som kom osv. Men det var kul ändå!


Sen hade jag oxå fotbollsmatch. Den gick tyvärr inte lika bra. Vi ledde med 1-0 sen så gjorde dom 2 måloch vi visste int riktigt vad vi gjorde typ.

Men det var första matchen för iår men som tur var så var det bara en träningsmatch och ingen cupmatch eller så. men nu vet vi vad vi måste träna på osv.


Det tog ca 45 till hallen dit vi skulle så jag fick skynda mig skitmycke. För jag kom hem från matchen på tele2 vid 6 och vi skulle åka typ halv 7 och jag skulle hinna byta om och äta middag. Men jag hann till slut.

Det är ungefär vad jag har gjort idag. Kom hem för ca 1 timme sen så a.


Imorrn är det måndag och nu så måste jag gå och lägga mig så jag hinner sova några timmar iaf. Har sovmorgon imorrn, asskönt.

Vi hörs

/Aggi

   

Av Aggi - 16 mars 2014 08:15

Favoritbilderna från igår var nog dom här

         

Av Aggi - 15 mars 2014 19:34

Tjena.

Bloggar lite snabbt. Ska snart se på film men ni får lite uppdatering om dagen

Var ju istallet. Red dressyr på sandra.

Ååå vad jag har längtat att få rida henne.

Vi hade såklart lite snygga saker på oss. Tyvärr kunde ingen fota. Men jag hade turkost schabrak + lindor och så hade jag en turkos fleece. Och mitt svarta pullarträns. 

Tycker sandra är skitnsygg i turkos.

Red med sporrar. Hon kan bli lite tjurig ibland och det blev hon idag. När jag ville att hon skulle gå fram och öka lite så la jag till spöt, fyfan va sur hon blev. Hon börja sparka bakut och hålla på

Jobbi påni

Men sen ju längre in av lektionen så började hon slappna av och sänka sig ner och gick lite mjukt på tygeln då och då. Men hon har ingen hals så hon är ganska svår att få i form.

Men det var kul. 


Sen så tog jag och tilda lite bilder. Vi tog med sandra ut och fotade. Har redan lagt upp några här men nu ska ni få alla bilderna som blev bra. Har bara redigerat dom lite snabbt.


                                              

Av Aggi - 15 mars 2014 15:30

 

   

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards