aggicarlsson

Alla inlägg under mars 2014

Av Aggi - 15 mars 2014 00:11

Freeeedag
Idag har de varit fredag och det var en asbra fredag typ :D
Nationella provet gick rätt bra, tror jag..
Skoldagen gick snabbt och resten av kvällen har jag varit med Tilda och lova
Vi har ätit chips, skypat med lite kompisar osv.
Vi har haft det najs iaf.
Nu så är bara Tilda här, hon ska sova över. Hon ska ju hänka till stallet imorrn så då blir de smidigare om hon sover över osv. Så nu ska vi snart gå o lägga oss eftersom vi ska upp tidigt imorrn.

Vi sticker till stallet typ lite efter 9 skulle jag tro.
Tilda ska kanske rida, eller om det finns nån ponny ledig imorrn
Jag ska rida Sandra! Astaggad!
Har med mig mitt turkosa schabrak och turkosa lindor och framskydd. Vet dock inte om jag ska ha lindor eller skydd. Får se om jag orkar linda eller om jag är lat o kör på benskydd. Får se.
Nu ska vi borsta tänderna osv
/Aggi

Av Aggi - 13 mars 2014 21:30

Tjena tjena.

Idag var jag i skolan som vanligt.

Sen drog jag o tilda in till kista. Vi kollade massa affärer. Vi var inne på gina tricot och provade typ 1000 olika byxor  och tröjor. Vi var där i nästan en timme skulle jag tro hehe. Men gina har fått in en massa nya snygga kläder. Hittade flera olika jeans som jag mer än gärna skulle vilja ha. Hade dock inga pengar med mig så det blir att köpa nån annan gång. Men nu vet jag iaf vad jag vill ha osv.


Jag klippte mig oxå! 

Klippte dock bara topparna och lite upplippt. Jag hade inte klippt mig på nästan ett år så det var på tiden att jag gjorde det. Blev ganska nöjd. Fast nu känns det som att jag nästan inte har nått hår kvar..

Var tvungen att klippa mer än vad jag ville eftersom det var slitet osv. Men det blev bra. Ser iaf mycket bättre ut än vad de gjorde förut. Då var det helt ojämt o kaos typ.


Imorrn är det fredag! ÄNTLIGEN

Jag börjar vid 9 eftersom jag ska sista nationella proven i engelska. Sen om två veckor så har jag nationella i matte...

Aja men sen så slutar jag vid halv tre tror jag. Har inget planerat att göra. Är antagligen med tilda och lova och har fredags mys o ser nån bra film eller nått. Vi får se.

Sen på lördag drar jag till stallet som vanligt. Tilda ska med och kanske lova om det går. Tilda brukar aldrig kunna hänga md för hon har chearleeding på lördagarna men den var inställd nu på lördag 

Så då är det den ända gången hon kan. Men jag måste kolla med tjejerna och mamma med skjuts osv osv.


Nu ska jag faktiskt sätta på mig pyjamasen och sen gå o lägga mig hade jag tänkt. Går nästan aldrig o lägger mig i tid så nu när jag inte har något viktigt att göra så får jag passa på.

/Aggi

   

Av Aggi - 13 mars 2014 08:30

Idag fyller min fina tjej 2 år. Gumsan

Världens finaste <3

     

Av Aggi - 12 mars 2014 21:43

Idag är det faktiskt Djurgårns fördelsedag! Grattis DIF 123 år!    

Idag hade jag somsagt nationella prov. Jag tror det gick helt ok. Läsförståelsen var inte så svår men däremot så tycker jag att hör övningen var svårare. Var lite svårt att hänga med.

Men nu är det gjort iaf!

Sen är det ett sista i engelska på fredag. 


Slutade vid 2 idag och sen var jag med tilda. Vi kollade på 21 jump street och köpte Ben & Jerry som vi åt upp på typ 5 min och hade skitont i magen efteråt hehe.

Vet inte hur många gånger jag har sett den men den är så jävla bra!

Sjukt rolig är den oxå, mycket humor osv. Tipsar!


Sen på kvällen var jag o sprang som vanligt. Kom hem och åt middag o duscha o nu tnäkte jag spela lite fifa eller nått. Har sovmorgon imorrn o börjar 09.50 Lyx

Har haft sovmirgon varje dag den här veckan förutom igår. I måndags började jag 09.20 som vanligt, idag började jag 09.00 eftersom vi hade nationella prov, imorrn sovmorgon som vanligt o sen på fredag har jag ju nationella igen o då börjar jag 09.00

Asbra vecka om man bortser från proven..


Uppdaterar mer imorrn ;)
/Aggi

 



Av Aggi - 11 mars 2014 21:23

Var ju somsagt hemma hos emanuel efter skolan, edward var oxå med. Vi spelade lite fifa, köpte lite chips och bara chillade. Hade iaf en hel del kul.

Har inte så mycket o skriva så jag kan passa på att berätta om hur min vecka kommer att se ut.


Imorrn är det onsdag. Det betyder att jag har nationella prov i engelska på förmiddagen. Inte sådär jättetaggad..

Kommer ha det sen på fredag oxå. Men det finns en positiv sak med det. Vi får börja 09.00 istället för 08.30. 

Alltid skönt med lite sovmorgon.

Imorrn så slutar jag 14.20 Vet inte om jag ska vara med någon kompis efter skolan eller bara va hemma. Får se imorrn. 

På kvällen så ska jag iaf ut o springa med fotbollslaget, precis som varje onsdag kväll.


På torsdag har jag sovmorgon till 09.50 och slutar sen vid 3.

Har inget planerat att göra efter skolan. 


Sen på fredag börjar jag 9 eftersom vi har nationella prov.

Har inget planerat då heller. Kanske är med lova o tilda o har lite fredagsmys. Inget bestämt så det återstår att se.


Lördag drar jag till stallet med esther, astrid o amanda. Ska rida sandra! Superduper taggad. Typ älskar att rida henne haha. Jag kanske tar med npn snygg outfit och kameran så kan jag be någon fota. Beror på hur vädret är, blir ju inga bra bilder om det typ är mörkt ute osv. Men annars så kanske astrid/amanda kan filma mig med min mobil så får ni iaf se nånting.


På söndag så ska jag antagligen på match. Eller asså det är inte helt bestämt men jag tror att det blir så.

Det ser jag fram emot. Ska bli skitkul att stå i klacken på tele2. Var ju där senast i januari så jag har längat sjukt mycket!

Sen på kvällen så har jag ovh mitt fotbollslag en match. Vet dock inte mot vilka hehe. men vi får hoppas att det går bra.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan o kolla lite på tv.

/Aggi

   

Av Aggi - 11 mars 2014 10:45

Tänk att allt det här med känslor kan vara så svårt.

Allt är bara bajs just nu. 

 


Av Aggi - 10 mars 2014 23:04

Yes då var första skoldagen för den här veckan avklarad.
Var helt ok
Det var ju såklart kul att få träffa alla kompisar igen men alla lektioner var piss

Slutade vid 3 och kom hem, duschade, käka mellis osv.
Imorrn slutar jag halv 4. Och efter skolan så ska jag hem till Emanuel för han fyller år. Så de blir najs.
Dom andra dagarna i veckan ser iprincip ut precis som dom brukar. Efter skolan har jag inget planerat. Lördag ska jag till stallet med tjejerna
Men sen på söndag så ska jag på fotbolls match. Djurgårn mot Halmstad på tele2 arena. Har inte varit där sen typ januari. Visserligen har det bara varit 2 matcher på tele2 iår men a. Det ska bli skitkul. Hoppas bara att djurgårn vinner. Men dom är bättre än Halmstad så dom borde vinna.

Nu måste jag gå o lägga mig, börjar tidigt imorrn så hare bra
/Aggi

Av Aggi - 9 mars 2014 21:40

Nu har jag kommit hem, eller jag kom typ vid 7-8 men a.


Har verkligen haft kul under dom här dagarna. Längtar redan till nästa gång vi gör det.

Men det var ändå skönt att komma hem. Har gosat hur mycket som helst med spinky, gud vad jag har saknat henne!


Imorr är det måndag och då har jag sovmorgon o börjar 09.20 Sovmorgon passar bäst på måndagar tycker jag, då är man liksom trött efter helgen osv. Sen slutar jag vid 3. Har inget planerat efter skolan. Är antagligen bara hemma som vanligt typ hehe.

Idag spelade djurgårn en match i svenska cupen mot assyriska. Djurgårn vann med 2-0! Kunde dock inte gå på matchen men kollade några som streamade på facebook osv. Men dom vann iaf med 2-0. Andreas Johansson, eller Adde gjorde båda målen. Men de var asbra att djurgårn vann.


Nu ska jag o spinky kolla lite på tv men vi hörs imorrn

/Aggi

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards