aggicarlsson

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Aggi - 1 april 2014 21:33

Nu är det endast 2 dagar kvar tills jag åker till barcelona med mitt fotbollslag!

Är så sjuukt jävla taggad!

Det kommer bli askul.


Idag har jag varit i skolan. Gick dock bara halva dagen för jag skulle till tandläkaren vid 12 och det tog rätt lång tid där och sen skulle jag äta lunch oxå så det var ingen ide att komma tillbaka till skolan.


Jag åt på bromma blocks med mamma så vi passade på att kolla lite kläder. Fick med mig ett par jeans, en skjorta fast med korta armar, en mascara och en concealer.  

Riktigt bra att jag köpte det, var i stort behov av det.


Men jag fick reda på att jag ska få tandställnig både i uppe och nedrekäken. Lika bra tycker jag, får spikraka tänder sen ju ;)

Jag ska iaf till tandläaren igen på tisdag nästa vecka och då få min tandställning.

Man ska ju ha det så fort som möjligt helst så nu passar jag på.

Är väldigt glad över att jags ka få det ändå.

Det är ju värt det! Det ger ju resultat.


Men nu ska jag packa lite och sen gå o lägga mig.

Vi hörs

/Aggi 

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards