aggicarlsson

Alla inlägg den 18 april 2014

Av Aggi - 18 april 2014 00:10

Har haft en ganska lugn och skön dag
Vaknade vid 11, åt lunch nån timme efter och drog sen in till stan med brorsan, mamma, pappa o brorsans kompis, eller elins brorsa. Vi mätte upp Elin och hennes pappa sol hade varit i stan och så åt vi på frozen yoghurt
Satan va gott det är!

Sen gick jag mamma o Elin in på hollister. Dom hade lite rea så jag köpte lite underkläder osv för superpris. Det är inte varje dag det är så billigt på holister så man får passa på.

Kom hem vid 5 och sen har jag inte gjort mycket. Bara legat framför tv-mässig o degat, har spelat lite fifa oxå men annars har jag typ int gjort nånting.

Imorrn på förmiddan så ska jag o Lova dra till mossen och spela lite fotboll osv sen ska jag kanske vara med Esther på eftermiddagen.
Vet inte om jag ska till henne eller om hon kommer hit eller om vi åker in till stan eller nått. Får se vad vi vill osv.

Nu tänkte jag gå o lägga mig hyfsat tidigt för första gången på länge. Har ganska många timmar att sova igen. Drar ju till Åre på lördag så jag måste vara utvilad tills dess. Ska bli jävligt kul iaf.

/Aggi

~pyroteknik är inget brott~
#dif #ucs

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards