aggicarlsson

Alla inlägg den 24 april 2014

Av Aggi - 24 april 2014 22:14

Tjena tjena


Idag hade jag min första dag i skolan. Var väl ingen höjdare dirket men dagen gick hyfsat snabbt ändå.

Nu på kvällen har jag haft fotbollsträning, duschat chillat lite osv.


Imorrn är det fredag. ÄNTLIGEN!

Eller a jag går bara två dagar i skolan den här veckan och sen tre dagar nästa vecka för vi är lediga på torsdag när det är valborg och sen på fredag så är det klämdag. Så jag går sammanlagt 5 dagar i skolan på två veckor. 

Och det blir ju då en hel skolvecka så jag går typ en vecka i skolan istället för två.


Imorrn slutar jag vid 3 och då är jag antagligen med nån kompis eller bara hemma o tar det lugnt.

Sen på lördag drar jag till stallet som vanlig, sista dressyrträningen på sandra innan tävlingen. På söndag är det dressyrtävling och jag är hyfsat taggad. Är dock först av alla i min klass.. :/ Aja då får jag det gjort så fort som möjligt iaf. Får hoppas att sandra är på bra humör så vi gör en hyfsad runda. Skulle vara grymt kul om jag fick en ganska bra placering, men jag får se hur allt ser ut på lördag.


Nu måste jag gå o lägga mig men vi hörs imorrn

/Aggi

     

Av Aggi - 24 april 2014 16:03

Här kommer alla svaren till frågestunden:


Av: Tjej

Ålder? 12

Hur länge har du bloggat? Sen 2011 tror jag

 

Av: linda

En snygg kille? Erton Fejzullahu

Hur länge har du ridit? Sen jag var 7 år ungefär

Syskon? En lillebror

 

Av: Bloggläsare

*Vem ska du hyra häst med och vilka ska ha vilken häst? Jag ska ha sandra, esther skulle ha tim tror jag, vendela ska hyra pinja och amanda och astrid minns jag inte hehe

*Skriv alla ponnysarna i nummer ordning (dom du gillar mest) Sandra, nellie, labolina, pinja, isa, balder, gemyt, vanessa. Vanessa och gemyt är sist för att jag inte har hunnit rida dom än så jag vet inte hur dom är.

*Vad är det högsta du har hoppat? Runt 80 cm

*Hur många pojkvänner har du haft? Beror på om du menar i typ sexårs eller seriöst

*Favoritgodis? Äter hellre chips då jag knappt kan äta något godis

*Favorit häst ras? Gillar welsh mountain oerhört mycket

*Sommar/vinter? Sommar!

*Bästavän/pojkvän? venne

*naken katt/ naken hund? Inget av dom

*Skulle du kunna tänka dig att vara tillsammans med emanuel? Eftersom vi är väldigt tajta och bra kompisar nu så är jag hellre kompis än att ha ett förhållande så nej.

 

Av: Läsare

Favorit stor häst? Amigo eller Niwka tror jag

Beskriv din dröm ponny/häst. Skulle ta 1000 år så det pallar jag ej men det ska iaf vara en welsh mountain eller en arab typ.

Hur många hästsaker har du? Måånga

Vilken ponny skulle du vilja sattsa på om inte sandra? Min antagligen blivande medryttarponny

Vad ska du göra under sommarlovet? Mycket, vara med kompisar, chilla, rida osv

Vilken klass går du i? Sexan

 

Av: Anonym

Favorit affär? Beror på vilken sorts affär du menar

Favorit årstid? Sommar helt klart!

Singel? Yes yes

När fyller du år? 2 juli.

 


Där har ni alla svaren från frågestunden

Hoppas ni blev nöjda med svaren. Nu ska jag plugga lite men uppdaterar mer ikväll :)
/Aggi


 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards