aggicarlsson

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Aggi - 4 maj 2014 22:15

Nu är det slut på den här veckan och imorrn börjar en helt ny vecka.


Idag var jag inne stan med esther och astrid. Köpte ett svart aachen träns från hööks. Det som jag har nu på sandra är ju lite stort så jag ville ha ett nytt och ett lite snyggare.

Blev riktigt nöjd.

Sen var vi hemma hos mig ett tag och fixade med min och esthers blogg som nu nästan är klar.


När dom hade gått så åkte jag till hornstull till en resturang som heter Enzo's typ. 

Där träffade jag Janne Taur och kollade jag några minuter av djurgårns match mot åtvidaberg, som slutade 1-1.

Sen drog jag o min familj till min kompis alicia eftersom hennes brorsa skulle konfirmeras.

Där var vi ända tills typ 8, vi åt middag, spelade lite fotboll osv.

Kul var det iaf, jag och alicia träffas inte så ofta eftersom vi bor så långt ifrån varandra.

Men nu har vi bestämt att vi ska åka till grönan nån dag efter skolan typ.

Sen på onsdag så ska jag och william, hennes brorsa gå på fotbollsmatch, djurgårn-kalmar ff.

Ska bli riktigt nice.


Nu ska jag gå o lägga mig 

Hade

 

Av Aggi - 4 maj 2014 12:42

Nu sitter jag Esther o Astrid på tunnelbanan påväg hem.
Alla vi har köpt varsitt träns.
Vi ska hem till mig sen och fixa lite med min och esthers blogg, vi ska göra en blogg tsm.

Sen vid 2 ska jag åka till Alicia för hennes brorsa ska konfirmera sig så dom ska ha konfirmations grej hemma hos dom.

Uppdaterar mer ikväll
/Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards