aggicarlsson

Alla inlägg den 10 maj 2014

nej

Av Aggi - 10 maj 2014 22:05

Nej jag kollar inte på eurovision

Ja jag sitter framför facebook som jag gör varje kväll


Men det funkar precis lika bra. Jag har min choklad och min cola.


Var i stallet o red Gemyt för första gången idag. Shit vilken ponny!

Hon var grymt rolig att rida. Hennes galopp, jäklar vad skön den va! Men hon var inte den lättaste ponnyn jag ar ridit. Ganska mycket egen vilja osv. 

Men jag är ganska nöjd. Det var ju trots allt första gången jag red henne och jag behövde hitta lite knappar på henne för att veta hur hon fungerar. Men nu när jag vet så kommer det antagligen gå bättre nästa gång.

Är redan taggad till det!


Resten av dagen och kvällen har jag bara varit hemma o chillat.

Imorrn så ska jag och pappa överraska min kompis frida med en grej, vet inte om hon läser bloggen men bäst att inet säga något här om hon nu läser bloggen. Berättar imorrn vad vi gjorde osv.

Ska kanske åka till stadium imorrn och även plugga, har teknik prov nästa vecka :/


Har väl inte så mycket mer o säga, eller jo idag så hade jag faktiskt tänkt att gå o lägga mig tidigt, tidigt för mig på helger är innan halv ett typ. Får väl se hur det går..

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards