aggicarlsson

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Aggi - 11 maj 2014 20:55

Har haft en riktigt awesome dag!


Det var riktigt kul att överraska frida och sen åka till djurgårns träning. Hon tyckte att det askul, precis som jag. Vi såg ungefär 30 min av deras träning. Sen blev det en hel del bilder oxå heheh.

Eller jag tog bilder med dom spelarna som jag gillar mest. Gillar Simon Tibbling mest av alla, som ni kanske har märkt. Fick oxå några autografer osv.



Nej men det var askul. 

Har väl inte så mycket mer att säga.

Bilderna har ni redan sett. Men ni får mina två favoritbilder på mig och simon tibbling och mig o erton fejzullahu

Kan säga att erton är typ världens snyggaste man enligt mig :) Dessutom hade han världens godaste parfym på sig idag 


   


Av Aggi - 11 maj 2014 18:26

Har en hel del saker som jag inte använder längre som jag ska sälja



Marinblå grimma från decathlon, strl cob. Bra skick, 40 kr
Grön/turkos grimma från decathlon, strl cob. Bra skick, 40 kr
Bruna/ljusblåa ridbyxor, strl 122. Mycket använda men i rätt bra skick, 40 kr
Ljusrosa långärmad tröja med hästar, bra skick, strl 134-140. 30 kr
Flugpannband, vit/grå/svart. Inte mycket använd, strl full. 20 kr
Svarta ridskor, mycket använda men i hyfsat bra skick, strl 35. Tvättas innan köp, 50 kr
Svarta chaps strl xxs, passar mig som är 12, mycket använda men i bra skick, tvättas innan köp, 30 kr
Böcker, mest Sigge, skicka pm om du vill veta vilka det är osv, 10 kr styck
Rosa piggborste, 10 kr
Silvrig man kam, 10 kr
Rosa/bruna ridhandskar, one size, inte alls mycket använda, 20 kr
Svart Aachen träns strl cob, silvriga spännen, ej sidostycken, tyglar ingår. Rätt mycket använt men i bra skick, köptes för ca 300 kr, säljs för 150 kr
Svart pullarnosgrimma med silvriga spännen, strl cob, använt rätt mycket men i bra skick. 40 kr


Det är bara att kommentera om du är intresserad av något

/Aggi

Av Aggi - 11 maj 2014 17:34

Överraskningen till Frida var att vi skulle åka o kolla på djurgårns träning. Vi fick även ta en massa bilder med spelarna osv, askul var det iaf!

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards