aggicarlsson

Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Aggi - 13 maj 2014 21:48

Har haft en ganska bra o skön tisdag.


Vi hade ingen idrott då min idrottslärare var borta på orientering så vi hade svenska istället, rätt chill.

Sen var vår spanska inställd så vi fick sluta tidigare.

Jag drog hem, åt mellis och sne kom esther och så gick vi till henne. 

Vi kollade på "welcome to sweden" Asrolig! Och så pluggade vi lite.


Sen vid fem gick jag hem, åt middag och drog sen till min fotbollsträning.

Det var najs, har alltid askul på träningarna. Vi har en väldigt bra stämning i vårt lag, alla är väldigt bra kompisar osv.

Sen resten av kvällen har jag sutitt framför datorn o chillat.

Ikväll tänker jag gå o lägga mig sent. Har sovmorgon till 09.50 imorrn för mig idrottslärare är borta på orientering imorgon bitti oxå! 

Sovmorgon sen på torsdag oxå. Riktigt najs asså.


Nu ska jag se en kort film men uppdaterar mer imorrn 

   


Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards