aggicarlsson

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Aggi - 14 maj 2014 22:10

Jahapp imorgon eftermiddag är det orientering för mig och min klass i judarnskogen.

Inte det roligaste om jag får säga det. Men vi missar iaf några lektioner vilket är skönt. Sen är orietering inte så svårt heller. Kan man läsa kartor och har bra kondition så går det rätt snabbt.


Idag gick jag i skolan till 14.20 Kom hem och åt lite glass o kollade på tv, chillade som vanligt typ.

Efter middagen så åkte jag, pappa o tobbe till stadium. Jag köpte 10 rullar fotbollstejp, hehe. 

Nä men då räcker det ett tag iaf. Har man en rulle så räcker den i typ 1-2 veckor.

Sen var jag ute och spelade lite fotboll med tobbe o pappa.

Nu har jag precis duschat o ska snart gå o lägga mig.


Imorrn har jag oxå fotbollsträning. Men det är ingen vanlig träning, kan tyvärr inte berätta vad det är då några från mitt lag läser min blogg heheh. Men jag berättar så fort jag kommer hem från träningen!

Det är väl typ det som händer under morgondagen. Har ingenting annat planerat iaf


 


Av Aggi - 14 maj 2014 09:06

Godmorgon!


Gick upp för ca en halvtimme sen och ska snart äta frukost sen dra till skolan.

Idag slutar jag vid 2. 

Har inget planerat att göra när jag kommer hem. Antagligen så pluggar jag lite eller så kanske jag är med tilda. 

Ska snacka med henne i skolan idag om hon vill o kan osv.


I skolan kommer vi ha en ganska chill dag, tror jag.. :D 

Vi har iaf inga tråkiga o jobbiga lektioner, elle rvi har en mattelektion men bortsett från den så är det ingen jobbig skoldag.


NU ska jag äta frukost men vi hörs ikväll

/Aggi

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards