aggicarlsson

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Aggi - 18 maj 2014 21:33

Tjena!

Dagen har varit rätt chill.

Var med Tilda på bromma block å kollade lite kläder. Köpte dock inget, ville bara se vad som fanns osv.

Sen var jag hemma ett tag å solade. Sen åkte jag till min gammelfarmor som fyllde år, så alla i släkten var där osv.

Sen när jag kom hem så spelade jag lite fifa, kollade på tv å bara chillade.

Sen resten av kvällen har jag varit på tranebergsängen å spelat fotboll med pappa å tobbe. 


A det är väl det som har hänt idag.

Imorrn börjar jag vid 09.20 och slutar vid 3 nån gång. Har inget planerat att göra efter skolan, är antagligen bara hemma å chillar som vanligt.


Nu ska jag se på partaj men vi hörs

 

Av Aggi - 18 maj 2014 00:46

Var i stallet idag.
Jag skulle ha ridit Gemyt men hon å Marylin rök ihop hagen innan och då hade hon fått en smäll vid bakbenet så hon var lite öm så jag red pinja istället.
Det gick ganska bra, hon var lite jobbig i början och ville inte jobba men sen blev det bättre å bättre.

Har även varit med Tilda.
Vi var i ålsten och köpte glass på nån ny glassbutik, asgod glass.
Sen var vi hos mig och solade i flera timmar typ, nä men vi solade iaf jättelänge. Måste bli brun till skolavslutningen hade jag tänkt, vet inte riktigt hur det ska gå men om det är lika bra väder som det är nu ända fram till skolavslutningen så kanske det går.

Imorrn så ska jag och Tilda åka till Bromma blocks, jag måste köpa ett par shorts, har typ ett par som passar mig just nu. Alla andra är för små, hade oxå tänkt köpa en t-shirt som jag kan ha i stallet. Vill inte smutsa ner mina vanliga t-shirtar som jag brukar ha i skolan.

Sen på eftermiddagen så ska jag träffa min släkt typ.
A det är väl typ det som hände idag och det som kommer hända imorrn.
Nu hade jag tänkt att gå å lägga mig
/Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards