aggicarlsson

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Aggi - 19 maj 2014 21:26

Har precis duschat klart och ska nu äta lite hallonkräm med mjölk å sen kolla lite på tv med pappa. Standard kväll typ.


Vill att det ska bli onsdag för då ska jag nämligen på match igen. Djurgår'n möter ifk göteborg

Sista hemma matchen på tele2 innan VM-uppehållet.


Imorgon har jag lång och jobbig dag, börjar vid halv 9 och slutar halv 4. Aja, det är trots allt inte många skoldagar kvar. Är sjuukt taggad inför sommarlovet Ska göra så många roliga grejer.

Ska gå på One Directions konsert, hyra häst, åka med tilda till italien, antagligen åka utomlands med alicia å hennes familj, kanske hänga med esther till skärgårn.

Och vara med en massa kompisar här hemma förstås!


Men det ska bli riktigt skönt med sommarlov. Och skoldagarna som är kvar är inte så jättejobbiga, alla nationella proven är över. Och nu ska vi bara få reda på alla våra betyg osv.

Får väl se hur det gick iår, förhoppningvis så går det bättre iår än vad det gjorde förra året.

Aja, hörs imorrn

 

Av Aggi - 19 maj 2014 20:11

Nu är måndagen nästan över.


Har varit i skolan som ni säkert vet. Hade en ganska lugn dag, fick dock några läxor osv.

När jag kom hem så var jag bara framför datorn o tog det ugnt, mainstream.


Nu ska jag hoppa in i duschen men tänkte att jag uppdaterar lite mer ikväll.

Ska även plugga lite smått, har teknik prov på torsdag så yes.

Endast 14 skoldagar kvar nu!

Bara att kämpa på sista dagarna, är bara lite orolig över mina betyg. Eller inte orolig, är bara rädd att jag ska ha sänkt mig i något ämne, hoppas inte det. Aja det får gå som det går.


 

Av Aggi - 19 maj 2014 08:15

 Vance Roy- Riptide

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards