aggicarlsson

Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Aggi - 21 maj 2014 23:56

Tjena tjena, det var längesen.

Har inte blogga på ett tag nu men jag har inte haft nån tid alls till det.
Min kära katt försvann helt spårlöst igår. Vi hade lämnat henne ute som vanligt men sen när jag kom hem från skolan så kunde jag inte hitta henne nånstans.
Pappa, jag o Tobbe letade hela kvällen, hela huset, frågade alla grannar och kollade där hon alltid brukar vara. Men vi hittade henne inte.
Så vi sov en natt utan henne. Vilket var jättejobbigt.
Sen idag så var jag med Emanuel på fotbollsmatch, djurgårn-Göteborg. Pappa var oxå där och mamma skulle komma hem från Barcelona idag. Hon hämtade även Tobbe som var hos sin kompis.
Sen när dom kom hem letade dom efter spinky. Sen hade dom frågat en av våra grannar om dom hade sett henne idag och då hade spinky visst smitit in hos dom utan att dom visste om det.. Men nu är hon hemma och nu mår hon bra

Matchen slutade 0-0.
Den var inte så jätte underhållande tyvärr men vi var 18.000 st som var där o kollade så jag och Emanuel underhöll oss i klacken. Vi träffade även issa där.
Tifot tycker jag var rätt bra, dom hade pyro i början, jag fullkomligt ÄLSKAR pyro, dock är det lite jobbigt att stå bland all rök. Men det är sjukt snyggt med pyro.

Har inga bilder från idag men den här bilden var från förra året när Djurgår'n mötte Göteborg i cup finalen.
Det tifot var äckligt snyggt asså!

Av Aggi - 21 maj 2014 14:15

Kan inte sluta lyssna på den

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards