aggicarlsson

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Aggi - 26 maj 2014 22:38

Sorry för den halvdåliga uppdateringen.

Hade inte riktigt tid att göra ett inlägg under dagen så ni får ett nu på kvällen istället.

Ska försöka att göra 1-2 inlägg per dag så det blir lite roligare läsning för er.


Idag har jag varit i skolan som vanligt, antar att ni inte är så intresserade av vad som hände där :D

Sen när jag kom hem så pluggade jag lite spanska osv.

Har även kollat när Djurgår'n mötte Gefle på bortaplan, kunde inte åka dit tyvärr så jag kollade på datorn. Funkade nästan lika bra. 

Men det är ju självklart roligare att vara där.

Jawo gjorde 1-0 till djurgår'n i den 50:e minuten. 

Men gefle kom tillbaka och kvitterade till 1-1 i den 67:e minuten.

En hyfsad bra match, djurgår'n borde vunnit. Erton Fejzullahu hade många skott som gick öve roch utanför, precis så som Alexandar Prijovic, riktigt synd. Hade nån av deras skott varit mål hade vi säkert vunnit.


Aja, 1 poäng fick vi med oss hem och det är bättre än ingen poäng alls.

Nästa match är mot Örebro borta, ska kanske åka dit. Då ska vi ta med oss 3 poäng hem!


Imorrn så har jag ingen vanlig skoldag. Vi har en slags temadag så på förmiddagen har vi 5-kamp oh på eftermiddagen har vi fotbollsturnering. Jag är mest taggad till fotbollsturneringen. 

5-kamp är inte det roligaste jag vet.. Vi slipper iaf alla vanliga tråkiga lektioner.


Nu ska jag gå å lägga mig men vi hörs

 




 

Foto: Bildbyrån


Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards