aggicarlsson

Alla inlägg under maj 2014

Av Aggi - 9 maj 2014 21:33

Tjena tjena.

Spelade ju match dag. Pallar inte snacka om den, blev tyvärr förlust men får tagga till nästa match istället.


Annars i skolan har jag haft nationella muntliga matteprov. Gick bättre än vad jag förväntat mig så a. 

Medans alla mina kompisar sitter o kollar på let's dance så chillar jag framflr datorn. Nä men seriöst jag kollar aldrid på idol, talang, let's dance osv. Tycker att det är skittråkigt nu. Vet inte varför men jag har verkligen tröttnat på det, känns så standard. Alla familjer sitter varje fredag och lördags kväll o kollar på något av dom programen. Sen ser man på instagram eller facbook typ: Åh kom igen nu vad hon nu heter och vinn let's dance! 

ÅÅ han bara måste vinna! Osv osv

Skitstörande

Jag har det lika bra framför min dator med min cola och min ben & jerry och kollar på scrubs eller bara degar farmför facebook eller twitter typ. Funkar minst 1000 gånger bättre. Skönt att var helt själv oxå.


Imorrn ska jag till stallet o rida Gemyt för första gången. Ska bli riktigt kul. Alltid roligt att prova en ny häst, så det blir spännande.

Innan det här inlägget blir überlångt och astråkigt att läsa så kan jag avsluta med att säga att jag även ska prova mitt nya träns på sandra imorrn, väldigt intressant ja men visst. Får hoppas att det inte är för stort, köpte i cob för ponny såg jättelitet ut men om det inte passar så får jag bara byta till ponny.


Hade


   

Av Aggi - 8 maj 2014 22:31

Ska snart gå o lägga mig men hinner slänga in ett inlägg nu lite snabbt.

Kom hem från fotbollsträningen vid 9 och tog ett varmt bad.

Jäklar va skönt det va asså!

Bada måste vara bland det bästa som finns typ


Upptäkte precis att jag har fotbollsmatch imorgon kväll i bollstanäs typ. Inte det roligatse att ha match på fredagskvällar. Aja. Men jag är hyfsat taggad och det ska bli kul att spela match igen. Hoppas verkligen på en seger nu. Hade suttit riktigt bra med en seger. Vi spelade väldigt bra idag på träningen så seger ska det bli!


Nu ska jag gå o lägga mig men vi hörs antagligen imorrn

/Aggi

   

Av Aggi - 8 maj 2014 16:29

Jaha, torsdag.

Började dagen vid 9 i skolan, gjorde sista skriftlga nationella provet! 

Fett glad

Gick väl inte jättebra, men blir jag godkänd så har jag gjort det jag ville, målet är att iaf bli godkänd.


Var ju somsagt på match med min kompis igår. Riktigt kul, jävligt surt att vi inte vann men det var bra drag i klacken och långsidan där aktiv sittplats håller till.

Men det var najs. Vi fick en poäng iaf, bättre än ingen alls.


Ikväll har jag fotbollsträning. Tror den börjar vid halv åtta. Kommer hem sen vid 9 och då hinner jag inte mer än att duscha och kanske kolla på tv lite snabbt innan jag måste gå o lägga mig.


Imorrn är det fredag och jag börjar vid halv 9, slutar sen vid 3. Kommer även att ha muntilga matte nationella imorrn. Inte sådär jättetaggad.. Får hoppas att det går bra.


Om jag hinner så uppdaterar jag mer ikväll

ciaoooo





Dom grymma bilderna är fotade av Johan Sahlén och Bildbyrån.

Av Aggi - 7 maj 2014 23:09

Får göra ett über snabbt inlägg för jag måste verkligen gå o lägga mig nu.
Dagen har varit bra, ingen vinst men inne förlust. Matchen slutade 0-0. Vi fick en spelare utvisad men vi var bättre och skapade många chanser.
Jävligt surt att vi inte vann.

Imorrn börjar jag 09.00 för jag har nationella prov. Slutar sen vid 3 och på kvällen har jag fotbollsträning. A det är väl typ det som händer imorrn.
Nu matte jag gå o lägga mig men uppdaterar imorrn!

Av Aggi - 6 maj 2014 21:39

Har gjort en ny design, igen..

Nä men den andra var inte så bra men nu gjorde jag en lite snabbt som blev halvbra.


Jag har precis duschat och ska nu lägga mig i soffan och kolla lite på tv o sen gå o lägga mig.

Imorrn har jag en helt vanlig skoldag och slutar vid 2.

Sen på kvällen ska jag på fotbollsmatch, djurgårn-kalmar.

Ska bli riktigt nice. Hoppas bara att djurgårn tar 3 poäng. 

A det är väl typ det som händer imorrn, kommer hem rätt sent så då hinner jag inte göra sådär jättemycket än att kanske kolla lite på tv innan jag måste gå o lägga mig typ.


Sen resten av veckan är inte planerad ännu i detalj så vi får väl se vad som händer.


Nationella proven gjorde jag ju idag som sagt. Fyfaan vad jag hatar NO och kemi asså. Usch.

Nu är det iaf gjort och sen på torsdag har vi det sista men då ska vi labba och det är inte så svårt.

Hörs imorrn

/Aggi

 

Av Aggi - 6 maj 2014 11:50

Har precis gjort klart mina nationella prov för dagen.
Vad ska man säga, det ena var hyfsat lätt och det andra var skitsvårt.
Får hoppas på det bästa. Vet inte riktigt hur det gick men a.

Ska snart gå och äta lunch. Sen slutar jag vid halv 4 och hemma ska jag antagligen vara med Tilda o lova.
Uppdaterar mer ikväll

Av Aggi - 5 maj 2014 22:20

uppdaterar lite snabbt nu. Första dagen på veckan avklarad.

Hade en ganska lugn och skön dag i skolan. Imorrn har jag nationella prov i no, fyfan.


Bara att bita ihop och göra det, är inte det minsta taggad. Blir ja godkänd på provet så är det ett under typ.

Juste, jag och esther har gjort en blogg tillsammans som ni gärna får kolla in.

http://esthersochaggis.bloggplatsen.se/


Hitills har bara esther skrivit ett inlägg, jag har inte hunnit idag men kommer skriva på den imorrn iaf.

Imorrn har jag nationella på förmiddan sne resten av dagen är som vanligt. Slutar vid halv 4 och då drar jag hem och bara chillar typ. Har inget planerat att göra men jag kanske är med tilda och lova. Sen på kvällen har jag fotbollsträning. 


Har inte så mycket mer att säga förutom att jag nu ska gå och lägga mig och att jag helst inte vill vakna för att jag ska ha prov..

 

Av Aggi - 4 maj 2014 22:15

Nu är det slut på den här veckan och imorrn börjar en helt ny vecka.


Idag var jag inne stan med esther och astrid. Köpte ett svart aachen träns från hööks. Det som jag har nu på sandra är ju lite stort så jag ville ha ett nytt och ett lite snyggare.

Blev riktigt nöjd.

Sen var vi hemma hos mig ett tag och fixade med min och esthers blogg som nu nästan är klar.


När dom hade gått så åkte jag till hornstull till en resturang som heter Enzo's typ. 

Där träffade jag Janne Taur och kollade jag några minuter av djurgårns match mot åtvidaberg, som slutade 1-1.

Sen drog jag o min familj till min kompis alicia eftersom hennes brorsa skulle konfirmeras.

Där var vi ända tills typ 8, vi åt middag, spelade lite fotboll osv.

Kul var det iaf, jag och alicia träffas inte så ofta eftersom vi bor så långt ifrån varandra.

Men nu har vi bestämt att vi ska åka till grönan nån dag efter skolan typ.

Sen på onsdag så ska jag och william, hennes brorsa gå på fotbollsmatch, djurgårn-kalmar ff.

Ska bli riktigt nice.


Nu ska jag gå o lägga mig 

Hade

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards