aggicarlsson

Alla inlägg den 14 juni 2014

Av Aggi - 14 juni 2014 23:13

Hola!
Var ju somsagt i stallet idag.

Kramade på Sandra, fotade lite och så kollade jag när esther astrid å amanda red. 
Blev riktigt sugen att rida, speciellt när jag satt å kollade.


Bilderna på dom blev inge bra då dom var i ridhuset och där är det världens sämsta ljus och jag har ej något objektiv som funkar i det ljuset. Så det blev typ inga bilder.

Men jag och astrid var i hagen och fotade hästarna litegrann. Så några bilder därifrån blev det iaf.


Resten av dagen har jag inte gjort mycket, packat, duschat osv. Har även kollat lite VM.

Ska kolla när italien möter england idag, tror det börjar vid 00. 

FORZA ITALIA!


A sen imorrn åker jag med tilda å mamma till italien! Ska bli riktigt kul.

Då blir det shopnning, lite bad kanske, sola och ha det bra. 

Sen kommer vi hem på torsdag, så vi är bara där i fyra dagar. 

Men det är ju inte så att vi ska på värsta semestern, vi ska bo hos min mormor så a. 

Men det ska bli najs.


Kommer nog inte vara så bra uppdatering här. Kan göra några tidinställda inlägg och kanske hitta nån gästbloggare om jag hinner.

Hare gött








Lite bilder från när vi var i stallet för nån vecka sen

Av Aggi - 14 juni 2014 09:02

Ledsen att jag inte hann blogga igår. Hade tänkt blogga när jag kom hem från konserten men det glömde jag bort.

Konserten var iaf skitnajs!
Vi jade väldigt bra platser, jag hade nog inte velat ha ståplatser för vi såg flera tjejer som bars ut av personal, dom hade typ svimmat och kunde sen inte se mer av konserten.
Den var iaf bra.

Nu ska jag dra till stallet med Esther, Astrid o Amanda. Får ju inte rida men åker dit o fotar lite osv.
Annars hade jag inte gjort ett piss idag typ.

Hörs mer ikväll

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards