aggicarlsson

Alla inlägg den 9 augusti 2014

Av Aggi - 9 augusti 2014 21:57

Idag fick jag rida Betty för första gången. Riktgt roligt var det.
Skriver ett inlägg ikväll och kommer då skriva mer om hur hon var att rida osv men nu får ni lite bilder som Astrid tog idag.

Av Aggi - 9 augusti 2014 01:47

Har haft en grymt skön dag.
Bara legat ute i solen, suttit framför datorn. Chillat hela dan typ.

Mammas kompis och hennes barn som bor i Gbg kom hit idag vid fem tiden. Dom ska vara här till på måndag eller söndag, är inte säker vilken dag det var men nån av dom är de iaf. Så jag har varit lite med dom, vi badade å spela lite fotboll osv.

Sen efter middagen så var jag med Lova. Hade inte träffat henne sen innan jag åkte till Spanien så vi hade en hel del att prata om.
Vi tog en promenad runt där vi bor och bara pratade. Jättemysigt.
Det var riktigt skönt att prata av sig allt man hållt sig för sig själv. Har ju bara varit med Alicia under Spanien resan så hon visste ju allt som hände, därför var det kul att berätta allt för Lova osv.

Jag har även gjort iordning mina ridgrejer, putsat ridstövlarna osv.
För imorrn så ska jag till stallet!
Äntligen så drar lektionerna igång igen. Är riktigt taggad nu, i september så är det både en hopp och dressyrtävling som jag hade tänkt vara med i.
Känner att jag och Sandra är rätt söta med varandra nu så de är nog dags att prova att hoppa någon svårare klass. Skulle kanske våga mig på en lätt e. Hindren där för en b ponny är bara 50 cm tror jag. Och det har jag hoppat clear round med på Sandra.
Det blir ju lite mera utmaning om jag hoppar en lätt e. Där blir det ju omhoppning om man hoppar felfritt och där har man chansen att kanske vinna en blågul rosett.

Får se hur Sandra och jag känns några veckor innan tävlingen och får nog träna rejält om jag provar en lätt e. Men det skulle vara grymt kul!

Nu måste jag gå och lägga mig för imorrn ska jag upp tidigt.

Saknar henne enormt mycket <3
Men imorrn får jag äntligen träffa henne!

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards