aggicarlsson

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Aggi - 13 augusti 2014 16:18

Asså jag ger en stor jäkla hiss till den här übersnygga jackan från hööks.

 

Den skulle vara perfekt att ha i stallet på vintern, funkar ju även att rida i. 

Jag måste ha en jacka som är varm, snygg och funkar att ha i stallet.

 

Får nog ta å samla ihop lite pengar å beställa den, det är nämligen fri frakt nu på hööks.


Av Aggi - 13 augusti 2014 15:30

Nu är jag tillbaka efter min superkorta bloggpaus. 

Jag har inte bloggat på länge pga att jag har varit väldigt upptagen. Jag har varit med Lova 3 dygn irad.

Vi har inte träffats på typ hela sommaren och hon åker till london imorrn så a.


Men idag har jag bara legat hemma å chillat.

Jag och issa skulle egentligen åkt till Friends arena imorse och hjälpa till med tifot (det är derby idag, djurgårn möter aik) men dom hade visst hunnit klart med det igår så vi åkte aldrig dit. Istället sov jag länge, åt sen frukost och har iprincip bara chillat och suttit vid datorn hela dan.

Fast det var asskönt att inte göra nånting.


Ikväll så rä det iaf derby på tele2 arena. Jag har tyvärr ingen biljett och skulle nog inte fått gå ändå. 

Mycket hat på läktarna, speciellt från aiks läktare. Nästa år kanske jag får gå.

Men jag ska iaf sitta framför datorn å kolla istället. Får hoppas att det går bättre idag än förra gången då djurgårn förlorade med 3-2..


 


Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards