aggicarlsson

Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av Aggi - 25 augusti 2014 21:14

Shit vad svårt det är att hålla igång med bloggen ordentligt nu när det är skola.

Föru var det inte så svårt men antar att jag inte riktigt är van än. Men jag ska skärpa mig och försöka uppdatera oftare.

 

Nu så är iaf måndagen över vilket är riktigt skönt.

Jag hade en ganska lugn skoldag, idrott, engelska, spanska, lunch och sen hade vi en svenska diagnos hela eftermiddan. Man fick gå när man var klar så jag gick hem vid 2.

Sen har det även hänt några riktigt allvarliga saker i min skola. Det var nyss på nyheterna och det står både på aftonbladet och på expressen. Här har ni en länk om ni vill läsa vad som hände, jag pallar ej skriva allt som hände.

 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19421376.ab

 

 

Sen har jag lämnat brorsan till hans fotbollsträning och fixat med en massa grejer här hemma, städat rummet osv.

Har även kollat match framför datorn, djurgårn mötte bp och djurgårn vann med 4-0. Riktigt skönt. Nu blir det äntligen lite mer vinster.

 

Sebastian Andersson gjorde även hattrick i matchen

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards