aggicarlsson

Alla inlägg den 26 augusti 2014

Av Aggi - 26 augusti 2014 23:05

Nu är äntligen tisdagen över och det är bara tre dagar kvar tills det är fredag och helg!

Idag har jag ju somsagt varit i skolan, haft fotbollsträning osv.
Imorrn börjar jag redan vid 08.20 så jag ska typ gå å lägga mig nu.
Det blev typ 20-30 min tidigare ön vad det brukar bli så lite tidigare sommar jag iaf.
Sen slutar jag nån gång efter tre tror jag. Har ingenting planerat att glra efter skolan så antagligen åker jag bara hem direkt när jag har slutat och sätter mig vid datorn och kollar teen wolf.
Vi får väl se, annars kanske jag går hem till nån kompis eller så.

Men antagligen så blir det nog en chilldag imorrn. Skulle vara skönt å ha det. Bara sega hemma framför teen wolf med något gott att äta. Blir inte mycket bättre nästan.
Eller iaf inte om det är lika dåligt väder som det varit idag. Det har typ duggat, regnat och spöregnat till och från under hela dagen.
Det var inte mysigt att spela fotboll kan jag säga

Av Aggi - 26 augusti 2014 20:14

Ska snart hoppa in i duschen men bloggar nu lite snabbt.

 

Jag kom hem från fotbollsträningen nu för 10-20 min sen.

Och idag har det varit en helt vanlig dag, skolan till 3. Var lite med Lova efter det coh sen middag, och sne träning och nu ska jag duscha sen ska jag fixa iordning alla saker till imorrn, börjar 08.20 :( 

Inte mysigt alls. Därför ska jag försöka att lägga mig lite tidigare idag. Får se om jag lyckas me det..

 

 

Av Aggi - 26 augusti 2014 06:30

Dagens låt blir idag "Dolce vita" Av Noice

 

Observera min annorlunda musikstil :P

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards