aggicarlsson

Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av Aggi - 28 augusti 2014 22:33

Äntligen så är även torsdagen över.

Satan va skönt med fredag imorrn. Och sen är det ju helg!

 

Börjar imorrn vid 9 nån gång och slutar lite efter 3. Inte nån superlång dag men inte heller så kort.

Efter skolan blir det nog bara hemma å kolla teen wolf, men jag kanske möjligtvis träffar lite kompisar sen på kvällen. Men det återstår att se.

Sen på söndag är det stallet och hoppträning på Sandra som gäller.


Juste! Jag har inte berättat det men jag och Sandra är anmälda till en klubbhoppning den 14 september. Hoppar en klass, 50 cm. Kommer jag runt felfritt så blir det omhoppning osv. A ni fattar tror jag. 

Är riktigt taggad till det. Har aldrig tävlat klass förut, har bara hoppat en massa clear round. 
Men iår är det sista året jag får tävla klass i hoppning på sandra så nu får jag passa på. 

För nästa år så är jag för gammal och får då bara tävla clear round.

Men det ska bli riktigt kul. Hoppas det går bra oxå. Ska se till att träna på ordentligt nu veckorna innan.

 

Nu ska jag gå å lägga mig men vi hörs imorrn

 

Bild fotad av Astrid som hon tog på framridningen på förra hopptävlingen där jag hoppade 50 cm clear round med sandra och kom runt felfritt!  

Av Aggi - 28 augusti 2014 10:00

Dagens låt idag är "Live Forever" Av Oasis

 

Av Aggi - 28 augusti 2014 07:15

Godmorgon.
Jag har precis vaknat och ska snart hoppa in i duschen och sen käka frulle och för att seda pallra mig iväg till skolan.
Börjar vid 9 idag så nu på morgonen behöver jag inte alls stressa. Jätteskönt.
Sen kommer jag hem lite innan 3 skulle jag gissa. Om jag minns rätt så slutar vi typ tjugo över 2.
Och då är det iaf planerat att jag ska få lite plugg gjort för sen på kvällen har jag fotbollsträning och då kommer jag inte hinna med det oxå.


Världens bästa film <33

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards