aggicarlsson

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2014

Natti

Av Aggi - 15 oktober 2014 22:47

Ska snart gå och lägga mig men tänkte slänga in ett snabbt inlägg här innan dess.

Dagen i skolan kändes som att den aldrig skulle ta slut. Började 08.20 och slutade 15.20
Vilket är vår längsta dag och då har vi (enligt mig) dom allra tråkigaste lektionerna.

När jag tillslut kom hem så Butte jag om lite snabbt och sprang sen å mötte upp issa.
Jag hade ju själv planerat att jag skulle ut och springa och sen sa issa idag i skolan att hon oxå skulle det så då tänkte vi springa tillsammans.
Och det var mycket roligare än att springa helt själv så vi kommer nog göra det flera gånger.

Totalt så sprang vi runt 4-5 km.
Sen när jag kom hem så gjorde jag även lite sittupps, knäböj, armhävningar osv.
Så idag har jag tränat och det känns riktigt bra. Ska göra det nån gång i veckan nu har jag bestämt mig för.

Imorrn är det torsdag och jag har sovmorgon å börjar inte förens tio äver nio. Asskönt.
Sen går jag bara i skolan tills efter lunch för kl 1 så ska mamma hämta upp mig o brorsan då vi ska på begravning.
Vet inte hur länge den håller på. Men sen på kvällen har jag fotbollsträning halv åtta.
Annars blir det som vanligt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aggi - 20 november 2015 17:15

Åh va härligt med fredag igen!   Den här veckan rann iväg hur snabbt som helst, riktigt skönt ;)   Igår hann jag inte riktigt blogga ordentligt men ah jag gjorde inget speciellt förutom att vi var på gymnasiemässan med skolan och sen på kväll...

Av Aggi - 19 november 2015 07:00

  Miriam Bryant - Stationen    Detta är egentligen Ison och Filles låt men Miriam gjorde om den i Så Mycket Bättre. ...

Av Aggi - 18 november 2015 22:11


Onsdagen över och nu är det bara två skoldagar kvar tills det är helg!   Imorrn så har vi dessutom ingen lång skoldag då vi endast har förmiddagslektioner för direkt efter lunch så ska vi åka till en gymnasiemässa där vi ska spendera resten av ef...

Av Aggi - 17 november 2015 22:02

Tisdagen över och halva skolveckan har nästan gått ;)) Haha nä men imorrn är det redan onsdag, känns som att dagarna har gått jättesnabbt.   Idag har jag iaf varit i skolan som vanligt, sen har jag varit hemma, kollat lite tv och bara tagit det...

Av Aggi - 16 november 2015 21:56


Fy satan vad blöt jag var idag efter jag kom hem från min fotbollsträning, det regnade konstant under hela träningen. Inte särskilt mysigt haha.   Aja, idag har jag varit i skolan som vanligt. Sen var jag hemma i nån timme och bara chillade framf...

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards