aggicarlsson

Alla inlägg den 11 februari 2015

Av Aggi - 11 februari 2015 21:33

Sorry för den dåliga uppdateringen under dan men jag glömde helt bort att blogga..

 

Idag har jag iaf varit i skolan som vanligt.

Gjorde mitt matteprov. Tror att det gick helt okej, det var ganska svårt men jag får hoppas på det bästa.

Sen hade jag även hemkunskaps förhör, det gick något bättre än matteprovet.

Det var inte så svåra frågor så jag tror och hoppas att det gick bra.

 

Resten av dagen har jag inte gjort ett skit typ.. Har mest njutit över att ha dom jobbiga proven gjorda.

 

Har även hunnit kolla lite på Harry Potter, världens bästa film! Har dock inte sett klart den än.

 

Imorrn har jag sovmorgon och slutar även tidigt. Älskar mina torsdagar. 

Efter skolan har jag ingenting planerat, blir väl antagligen att va hemma å chilla som vanligt..

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards