aggicarlsson

Alla inlägg den 17 mars 2015

Av Aggi - 17 mars 2015 20:27

Imorrn är det onsdag vilket betyder att jag ska till stallet och rida buspånin.

 

Är riktigt taggad eftersom det gick så bra förra gången.

Vet inte vad vi ska göra, skulle inte vara fel att rida ut igen eller hoppa.

Tror inte att vi kommer rida ut då det är så mörkt när vi rider..

 

Ska bli kul att rida iaf. Kommer ju inte kunna komma på lördag eftersom jag då är i Holland.

Så jag hoppas att det går bra imorrn så det känns bra sista lektionen för sen kommer jag inte rida Betty på några dagar.

 

Idag har det varit tisdag och jag har varit i skolan som vanligt. Sen har jag hjälpt till lite hemma, tvättat, fixat lite ordning i rummet osv.

Annars har det inte hänt något speciellt.

I skolan fick vi tillbaka våra svenskaprov vi gjorde förra veckan. Och jag är nöjd. Bara nått litet slarvfel som egentligen inte spelar så stor roll.

 

Nu ska jag dricka te och kolla lite tv, hadeee

 

En hopptävling för nått år sen med Sandra som hade fin sommarpäls haha, på sommaren får hon verkligen fin påls, mycket snyggare än hennes lurviga vinterpäls haha.

Av Aggi - 17 mars 2015 07:00

Saknar tjockis pånin lite.

 

Om några veckor är det dags att börja trimma inför årets första dressyrtävling.

Tagg på det!


 

       

     


Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards