aggicarlsson

Alla inlägg den 18 mars 2015

Av Aggi - 18 mars 2015 21:28

Hoppade Betty idag på min ridlektion.

 

I början kändes hon inte alls sammarbetsvillig och hon gjorde lite som hon ville.

Sen blev dock mycket bättre. Speciellt när vi började hoppa.

Hon bjöd som sjutton mot hindrena och hoppade för det mesta superbra, om man bortser från en gång då hon inte hade så bra koll på benen haha.


Men jag är jättenöjd då hon var så himla positiv och ville verkligen hoppa.

En liten sak vi måste öva på är att jag måste bära upp henne mer och hjälpa henne lite mer över hindret då hon gärna hamnar med huvudet väldigt långt ner, svårt å förklara.

 

Annars har jag bara varit i skolan som vanligt och inte gjort något speciellt.

Imorrn är det torsdag och jag börjar 11.00 då alla niorna har nationella prov, hur skönt?!

Har endast SO på morgonen sen lunch och sen efter lunch har vi slöjd och sen slutar jag.

Jag och Jessica ska därefter in till Kista och kolla klänningar. Ska bli jättekul, hoppas jag hittar nån fin klänning oxå.

 

Av Aggi - 18 mars 2015 07:00

Imorrn så ska jag och Jessica åka in till Kista centrum och kolla på Bubbleroom där det finns en massa fina klänningar.

Tänker att jag måste ha en fin klänning på skolavslutningen iår.

Så vi ska prova några som vi gillar och kanske köpa dom redan nu då dom kanske är slut sen när skolavslutningen närmar sig.

 

Detta är dom jag har kollat in:

 

Model Behaviour Sanna Dress White <a href=Bubbleroom.se" data-index="1" /> 349 kr


Chiara Forthi Ellix Dress White <a href=Bubbleroom.se" data-index="1" /> 459 kr


Chiara Forthi Celia dress Offwhite <a href=Bubbleroom.se" data-index="1" /> 399 kr

 

Chiara Forthi Celinne- 2 Offwhite <a href=Bubbleroom.se" data-index="1" /> 399 kr

     Model Behaviour Paula Dress Light Champagne <a href=Bubbleroom.se" data-index="1" /> 239 kr (20% rea)

 

Vilken tycker ni är snyggast?

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards