aggicarlsson

Alla inlägg under april 2015

Av Aggi - 25 april 2015 23:18

Ingen bra uppdatering här.

Kommer förhoppningsvis lite imorgon, tänkte att jag kunde berätta hur det gick med pållarna imorrn under dressyrtävlingen.
Är ganska nervös. Speciellt hur det kommer gå med Betty.

Aja, får hoppas på det bästa.

Förra dressyrtävlingen med Sandra, får hoppas att hon iaf sköter sig imorrn, red henne idag och då var hon jättefin och allt kändes väldigt bra.

Av Aggi - 24 april 2015 22:22

Äntligen helg!!
Såå skönt.

Hade matteprov idag som jag tror och hoppas gick helt ok.
Slutade skolan vid 3 och var hemma en snabbis och sen mötte jag upp kite kompisar.

Vi gick till Kungsträdgården, åt på donken, gick runt lite i gallerian och sen spenderades resten av kvällen vid Stora essingens ip där vi bara satt o chilla samtidigt som vi kollade när ett annat lag spelade match.

Har haft en väldigt skön och rolig fredag iaf.

Imorrn ska jag till stallet med tjejerna.
Vet inte vem jag ska rida, hoppas på Sandra eller Betty.
Sen är jag nog kvar i stallet ett tag och fixar med alla saker inför tävlingen på söndag.
Tänkte bla smörja mitt träns och fixa lite med all utrustning osv.

Sen på kvällen om jag hinner så ska jag ev träffa lite kompisar.

Av Aggi - 23 april 2015 23:17

Håkan Hellström är så jäävla bra asså <33

Av Aggi - 23 april 2015 20:11

Dagen spenderades först i skolan där alla lektioner gick väldigt snabbt.

Sen var Jessica hemma hos mig och pluggade en massa.
Tror vi pluggade matte i över 2 timmar.
Så nu borde jag kunna allt inför provet imorrn ;)
Sen tog vi det lite lugnt ute i solen och kollade sen på några avsnitt av Ack Värmland.

Ska även läsa igenom matten lite igen o se till att verkligen allt sitter.
Imorrn börjar jag skolan med matteprov, sen slutar jag vid 3.

Ska hem en snabbis och sen ska jag antagligen in till stan och möta upp lite kompisar.
Vet inte riktigt vad vi ska göra men det återstår att se.
Annars har jag inga andra planer inför morgondagen.

Av Aggi - 22 april 2015 23:07

Idag fick jag rida Sandra på lektionen.

Vi fick rida igenom programmet och det kändes ganska bra. Har några delar kvar att fixa till men det tänkte jag öva mer på lördag.

Påni var stundtals fin, hon var dock väldigt stel och ville inte alls ställa och böja dit jag ville.
Jag rider henne jämt med Nova bett och eget träns men idag så gick hon lektionen innan så jag hade ingen chans att byta till mitt så det kan även ha berott på det.
Enligt mig så trivs hon mycket bättre på Nova bett.
Hon blir liksom mer avslappnad i munnen och det är enklare att böja henne osv.
Så om jag rider henne på lördag så ska jag ha mina prylar så får vi se om det går bättre då.

Imorrn är det torsdag. Har sovmorgon till 09.10 och slutar vid 14.
Efter det ska jag bara vara hemma och råplugga. Har matteprov på fredag som jag verkligen måste plugga till.
Så imorrn får bli en pluggdag.
Har haft ganska fullt upp nu i veckan så har inte hunnit med särskilt mycket skolarbeten..

Av Aggi - 22 april 2015 07:00


Rihanna - Bitch Better Have My Money

Av Aggi - 21 april 2015 23:34

För ungefär en månad sen så var jag och Frida i Holland hos Tibbe.
Jag saknar dom dagarna ganska mycket.
Den resan slår väldigt mycket annat.

Av Aggi - 21 april 2015 22:24

idag har jag inte hunnit uppdatera något vidare bra här.

Imorrn ska jag dressyrträna på Betty-bus.
Hoppas det går bra och att hon sköter sig. Taggad är jag iaf.

Godnatt

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards