aggicarlsson

Alla inlägg under maj 2015

Av Aggi - 19 maj 2015 23:30

Asså Håkan är så läskigt jävla bra.
Han är bäst. Punkt.

Av Aggi - 19 maj 2015 23:28

Sorry för att jag inte har uppdaterat så bra under dagen.
Men.. Jag typ glömde bort o göra de hehe.

Aja idag var det tisdag. Skoldagen gick väldigt långsamt och jag trodde att den aldrig skulle ta slut.

Efter skolan har jag bara varit hemma.
Har hunnit plugga lite till mitt engelska prov imorrn, har chillat lite framför tvn och jag har även slingat mitt hår!
Så nu är jag lite blondare än vad jag var förut. Mitt hår är så mörkt o tråkigt annars så jag slingar det blondt lite då och då.

Imorrn är det onsdag och jag går i skolan till 15.20
Därefter så åker jag direkt till stallet.
Tror jag ska rida Vanessa eller Betty. Vet inte om vi ska hoppa eller rida dressyr eller så.. Så det återstår att se.
Om det inte regnar som det gjorde idag och istället är fint väder så skulle det ju inte vara fel att hoppa på vallen ;))

Av Aggi - 19 maj 2015 07:00

Asså hur grym är inte Darins låt "Ta mig tillbaka"

 


Älskar den!

Av Aggi - 18 maj 2015 22:40

Måndagen äntligen över.
Och denna måndag slutade väldigt bra.

Hade en bra och rolig träning med laget.
Och sen kom jag hem o kollade på Djurgårns match där dom mötte Halmstad borta.
Den matchen slutade i vinst med 3-2 till Djurgårn! Superskönt.

Det betyder även att vi är i serieledning. Det var längesen kan jag säga.
Inatt kommer jag sova gott.

Imorrn är det tisdag och planerna är att gå i skolan som vanligt och sen är jag bara hemma på kvällen och jag tänkte även plugga engelska då jag har prov på onsdag.

DIF
Av Aggi - 18 maj 2015 07:00

Kapten Röd - Ju Mer Dom Spottar

Av Aggi - 17 maj 2015 23:02

Idag har jag iprincip inte gjort någonting ansträngande.

Kom hem ganska sent igår kväll efter att ha varit med mina kompisar så jag somnade hyfsat sent och vaknade inte förens vid 12 idag.
Kan säga att det var lagom skönt att sova ut riktigt ordentligt haha.

Sen under dagen så har jag spenderat den mesta tiden framför datorn o kollat på Teen Wolf.
Läskigt bra serie, får inte nog av den!!

Imorrn är det måndag och dags för skola igen .-.
Efter skolan har jag fotbollsträning och efter det har jag inget planerat.

Blir väl antagligen att kolla något eller några avsnitt av Teen Wolf innan jag går o lägger mig ;)

Av Aggi - 16 maj 2015 07:00

Petter - Kul På Vägen ft. Sam-e, Sara Zacharias

Av Aggi - 15 maj 2015 22:58

Idag var det fredag.

Och jag var vaken redan vid 9 eftersom jag skulle vara med lite kompisar på förmiddagen.

 

På eftermiddan så åkte jag in till stan med Elin o mamma.

Hittade inget snyggt men sen åkte vi till Bromma Blocks och där hittade jag en vit spetsklänning som jag tänkte ha på skolavslutningen.

Känns superskönt att ha det fixat, brukar nästan alltid vänta tills sista sekunden då allt snyggt är slut, men nu är det redan fixat och det är ändå 3-4 veckor kvar av skolan.

 

Är sjuukt taggad på sommar nu asså.

 

Imorrn så ska jag först till stallet. Rider förhoppningsvis Betty, skulle inte heller vara fel om vi hoppade på vallen. Får hoppas på bra väder ;)

Efter stallet så har jag match mot Täby, riktigt taggad.

 

Och sen på kvällen så ska jag träffa lite kompisar och hänga med dom. Så morgondagen blir najs.

  

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards