aggicarlsson

Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Aggi - 6 juni 2015 23:50

Idag när jag var i stallet så fick jag hoppa Sandra.

 

Det gick sådär, det hade kunnat gå sämre men det hade även kunnat gå mycket bättre.

Aja, det där ridpasset glömmer vi.

 

Jag har även spelat fotbollsmatch idag. Tyvärr så vann vi inte, men vi har match imorrn igen så det är bara och stryka dagens match och istället ladda inför matchen under morgondagen.

 

Sen har jag kollat på Champions League finalen, synd att Juventus inte vann. Det hade varit grymt kul.

 

Har även spelat lite fotboll med brorsan nu på kvällen och nu ska jag snart gå och lägga mig.

 

Imorgon bitti så ska jag åka till Ikea och leta efter ett bord till mitt rum. Esther ska oxå dit så det blir skoj.

Sen vid 12 så ska jag iväg till Vaxholm och spela fotbollsmatch.

Så det är väl mina planer inför morgondagen.

           

Av Aggi - 6 juni 2015 00:39

Äntligen helg!

 

Har varit lite dålig på att hålla bloggen uppdaterad dom senaste dagarna.. Men jag har inte riktigt hunnit.

 

Idag hade vi iaf "klassens dag" i skolan. Det innebär att mentorerna hittar på något med sin klass, tex att åka på utflykt nånstans. 

Så min klass åkte till Rålambshovsparken och var där i några timmar. 
Och jag o Ebba badade oxå, det var jäävligt kallt kan jag säga.

 

Sen på kvällen så har jag varit med lite kompisar o bara chillat i det varma o härliga vädret.

 

Imorrn så ska jag till stallet på förmiddagen, hoppas att vi hoppar och att jag får rida Sandra så jag hinner träna några gånger inför hopptävlingen som är nästa söndag.

 

Efter jag har varit i stallet så har jag fotbollsmatch mot Vasalund.

Sen på kvällen så ska jag eventuellt träffa lite kompisar.

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards