aggicarlsson

Alla inlägg den 10 juni 2015

Av Aggi - 10 juni 2015 22:28

Nu så är det äntligen sommarlov! Så jäkla skönt.

 

Idag hade jag iaf skolavslutning , finns väl inte så mycket att berätta om det. Rektorn höll tal, niorna tackades av som vanligt osv. 

 

Imorgon så ska jag träffa lite kompisar på förmiddan o vi tänkte typ grilla o bara ta de lugnt, får hoppas att det är bra väder oxå. 

Tänkte njuta riktigt ordentligt av första sommarlovsdagen.

Så a jag träffar dom nån gång på förmiddagen, sen så ska vi äta lunch och sen vet jag inte hur länge jag är med dom

Sen på kvällen så har jag fotbollsträning.

 

Så jaa, det är väl planerna för morgondagen.

 

Nu ska jag fixa lite gott o äta och sätta på någon bra film och njuta över att jag är ledig i 10 långa veckor!

 

Av Aggi - 10 juni 2015 07:00

Låter den här härliga låten välkomna sommaren - Idag är det skolavslutning!!

 


Village People - YMCA

!!!

Av Aggi - 10 juni 2015 00:08

sorry för urdålig uppdatering under dagen men jag har bara inte pallat.

Idag va jag iaf i skolan, vi hade typ städdag så vi tog alla saker från våra skåp, slängde gamla böcker osv och sen bakade vi kladdkaka, äppelpaj och kolakakor.

Efter det fick vi sluta.
Jag var hemma i nån timme och sen åkte jag in till stan med tjejerna i klassen.
Vi gick och åt på Jensens, riktigt gott! Och vi hade även väldigt kul.
Bra avslut på terminen.

Kan knappt förstå att det är skolavslutning imorrn!! Känns som att det var jullov för typ en månad sen haha.
Men det ska iaf bli grymt skönt med sommarlov, får hoppas att vädret blir lite bättre dock.

Imorrn så börjar jag vid halv 10 och lär vara klar nån gång runt 11.
Har inget planerat förutom att jag ska till stallet sen på eftermiddan.

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards