aggicarlsson

Alla inlägg den 16 juni 2015

Av Aggi - 16 juni 2015 12:25

Här har ni trailern till Känn Ingen Sorg


Av Aggi - 16 juni 2015 12:11

Tänkte tipsa er om en superbra film!


      Känn ingen sorg (Blu-ray)


Såhär står det om filmen på Moviezine:

 

"Känn ingen sorg" är en film baserad på Håkan Hellströms texter och musik. Filmen följer musikaliska Pål som drömmer om att lyckas med sin musik, men han har ett stort hinder, sig själv. Han är en oslipad diamant och det enda som är större än hans musikaliska förmåga är hans tvångstankar som konstant försätter honom i problem. Vi följer Pål och hans kamrater i en emotionell resa genom ett sommar-Göteborg där Pål kastas mellan kärlek och svek, förälskelse och försoning.

 

 

Jag tycker själv att filmen kan vara en av dom bästa jag sett faktiskt, ett stort + med filmen är att att den är baserad på Håkans musik och texter, men om man inte har lyssnat på Håkan Hellström förut så kan man ändå uppskatta filmen.

Innan jag inte hade sett den så hade jag aldrig trott att den skulle vara så bra.

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards