aggicarlsson

Alla inlägg under juli 2015

Av Aggi - 25 juli 2015 15:20

Halli hallå!

 

Inatt sov jag och Lova utanför mig, vi gjorde som en slags koja å så fixade vi som någon typ av säng där vi sov. Vi satt uppe enda till 3 och bara pratade, drack te, åt chips osv.

Riktigt mysigt var det!

 

Sen har jag haft min farmor och farfar här på lunch.

Jag har inga speciella planer för dagen förutom att jag tänkte gå ut och springa lite senare, var även ute och sprang en sväng igår. Måste bättra upp min kondis då fotbollsäsongen drar igång om några veckor.

 

Imorgon så ska jag och familjen åka till min kompis Alicias landställe där vi ska vara fram till tisdag tror jag..

Vet inte om vi har något bestämt att göra imorrn men det blir antagligen lite bad osv om det är bra väder.

Sen på måndag så ska vi åka till Örebro (då det ligger ganska nära) och där ska vi kolla på Örebro-Djurgårn. Är riktigt taggad!

Nästan hela vår bortaläktare är slutsåld så det kommer bli väldigt många djurgårdare där! Så ah det blir naajs ;)

     

Såhär såg det ut förra året då vi var i Örebro och vann ;)) 

Av Aggi - 24 juli 2015 07:00

Hööks har släppts sin nya Höst/Vinter kollektion, så jag tänkte hissa några saker som va snygga ;)

 

 

 









   












Läderridstövel Fermo JH Collection 




Av Aggi - 24 juli 2015 02:29

Av Aggi - 23 juli 2015 22:21

Har inte orkat blogga under dom senaste dagarna för att jag har varit alldeles för lat haha.

 

Nej men nu ska jag skärpa mig. 

 

Idag har jag inte gjort mycket. Jag vaknade ganska sent, åt frukost, satt ett tag vid datorn och sen på eftermiddagen så var jag ute med pappa o brorsan och spelade lite fotboll, annars har jag bara tagit det lugnt typ.

 

Imorgon har jag inga speciella planer. Ska ev träffa lite kompisar och kanske åka och bada eller något sånt, annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

 

Nu tänkte jag kolla på nån bra film och sen gå o lägga mig ;)

 

Bild från igår då jag o Lova hade myskväll på Essingen.

Vi hade inte träffats på flera veckor så det va mys.

 

 

 

Av Aggi - 21 juli 2015 23:17

Tjabatjenahallå!

Jag kom hem här för några timmar sen, såå skönt å vara hemma ;)

Ska snart gå och lägga mig, imorrn har jag inga speciella planer förutom att jag ska försöka orka gå ut och springa.. Hahah vi får se hur det går

Av Aggi - 21 juli 2015 07:00


Maskinen - Liv Och Död

Av Aggi - 20 juli 2015 07:00

Ps Of Sweden har kommit med två nya, riktigt snygga träns.

Stor hiss!

 

 

"Get Set Revolution, 2399kr"

 

 

"All In Revolution, 3299kr"  

Av Aggi - 19 juli 2015 07:00


Timbuktu - Fallskärm

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards